Strona 1 z 1

Pozdrawiam wszystkich

PostNapisane: 03 paź 2007 08:50:25
przez pablomich
Cześć wszystkim

Jestem z Wrocławia, frotą jeżdzę od stycznia 2007, mam wersję 3,2 V6 rocznik 99.
Czasem ją kocham, czasem nienawidzę, ale na pewno na nic innego jej nie zamienię :D
Kupiłem ją bo potrzebowałem autka żeby dojechać w różne dziwne miejsca związane z moim hobby.
p.s. znacie moze jakiegoś normalego mechanika z Wrocławia który wie co to jest forta lub chociaż wie co to auto terenowe?

POZDRAWIAM :D

PostNapisane: 03 paź 2007 09:05:52
przez mirokez
powitac, powitac :D

PostNapisane: 03 paź 2007 10:13:22
przez Konrado
Witam,serdecznie !
Ja niestety nie z Wrocka wiec z mechanikiem nie pomoge ale zycze powodzenia w poszukiwaniach !

PostNapisane: 03 paź 2007 10:43:00
przez mazurkas007
Witam, witam - a za co ja tak nienawidzisz kolego, mam tez taki silnik i jest ok.

PostNapisane: 03 paź 2007 10:43:19
przez KOBZI
miło powitać :) wrocławianina

PostNapisane: 03 paź 2007 11:40:18
przez pablomich
mazurkas007 napisał(a):Witam, witam - a za co ja tak nienawidzisz kolego, mam tez taki silnik i jest ok.


powiedziałbym że silnik jest nawet bardzo ok, ale już spalanie mniej ok :)
poza tym ostatnio wymieniałem (a właściwie regenerowałem) przekładnię kierowniczą
no i wkurza mnie podejście serwisów - dla jednych to nie jest prawdziewe auto terenowe, a inni mówią że nie bedą nic robić "bo to panie terenówka, a my się na tym nie znamy"
zamierzam robić lift ironmana i nie mam pojęcia gdzie z tym pójść w moim mieście.

PostNapisane: 03 paź 2007 12:03:45
przez dljm
che che, ja mam ten sam problem, jednie się nie chcą zrobić bo to nie terenówka, a inni nie chcą nic zrobić bo to terenówka

a tak na poważnie ja podnoszę 2 cm na zawieszeniu OLD MAN
i dwa centy na budzie
tak zdecydowałem bo ja tym autem jeżdżę na co dzień, i nie chcę tracić na jakości jazdy po czarnym (wszak to 3,2 V6)

z doswiadczenia serwisu wiem że są problemy z terminami IRON MENA
i nieraz się czeka 6 miesiecy

ponadto jezeli auto smiga po czarnym to lift 4 cm bez wymiany (przeróbki) wachaczy górnych (geometria) nie wpłynie korzystnie na prowadzenie
a IRON MEN nie ma tego w ofercie do swojej zawiechy

natoniast 3" calmini to dla mnie zaduzo więc najrozsadniej było wybrać OLD MAN i reszte podciągnąć na budzie

PostNapisane: 03 paź 2007 12:36:11
przez pablomich
A gdzie to robisz jesli to nie tajemnica? Bo Kraków to w sumie 2,5 godziny jazdy

p.s. czy nie powinniśmy się przenieść z tym do jakiegoś innego wątku?

PostNapisane: 03 paź 2007 12:51:11
przez Balkandriver
pablomich napisał(a):A gdzie to robisz jesli to nie tajemnica? Bo Kraków to w sumie 2,5 godziny jazdy

p.s. czy nie powinniśmy się przenieść z tym do jakiegoś innego wątku?

Powinniście.

BALKANDRIVER

PostNapisane: 03 paź 2007 13:01:45
przez dljm
jasne to raczej powinno byc w wątku o lifcie, a nie tu

co do warsztatu to moge ci podać na priwa, bo nie wiem czy moge pisac otwarcie

PostNapisane: 03 paź 2007 13:11:38
przez pablomich
dljm napisał(a):jasne to raczej powinno byc w wątku o lifcie, a nie tu

co do warsztatu to moge ci podać na priwa, bo nie wiem czy moge pisac otwarcie


będę wdzięczny. mam jeszcze parę pytań o ten lift ale zadam je już w odpowiednim miejscu. dzięki

PostNapisane: 03 paź 2007 22:11:51
przez brum
Wielkie podro dla kolejnego Fronterowicza.

PostNapisane: 03 paź 2007 22:23:01
przez Elektro001
Witamy,witamy i do dyskusji zapraszamy :D