Strona 1 z 1

Pozdrowienia :0

PostNapisane: 21 lut 2013 12:37:54
przez niedzwiadz
Witam wszystkich użytkowników foruma :). Mam na imię Andrzej i przymierzam się do wymiany mojej Vitary na jakiś większy autobus. Zastanawiam się pomiędzy Montereyem a Fronterą, auto do turystyki używane. Żeby te 110 po czarnym miało przelotową i cztery osoby z bagażami na pokład zabrało :).

Fronterę trochę znam - sam kupowałem swoim rodzicom B 2.2 dti w automacie i auto bardzo dobrze się sprawuje - tylko się leje płyny i jeździ. Dla siebie z racji budżetu myślę o A z 2.3 lub 2.8 w rechocie....

Re: Pozdrowienia :0

PostNapisane: 21 lut 2013 13:15:13
przez baxxx
:hi:
polecam 2,8

Re: Pozdrowienia :0

PostNapisane: 21 lut 2013 13:22:34
przez bloodsuckin
:hi:
I przychylam się do opinii kolegi powyżej :wink:

Re: Pozdrowienia :0

PostNapisane: 21 lut 2013 17:07:15
przez niedzwiadz
kurcze no ja myślę o 2.3 bardziej. Jak 2.8 to już chyba lepiej montereya w 3.1 brać - miejsca więcej, wyższy seryjnie, na sprężynie, wyposażone często lepiej a spalanie bardzo podobne.

Re: Pozdrowienia :0

PostNapisane: 21 lut 2013 18:53:31
przez Goofy
:hi:
niedzwiadz napisał(a):kurcze no ja myślę o 2.3 bardziej. Jak 2.8 to już chyba lepiej montereya w 3.1 brać - miejsca więcej, wyższy seryjnie, na sprężynie, wyposażone często lepiej a spalanie bardzo podobne.


2,8 też na sprężynie a Frota ładniejsza :)

Re: Pozdrowienia :)

PostNapisane: 21 lut 2013 22:09:59
przez niedzwiadz
Ja jestem frotą strasznie pozytywnie zaskoczony - co prawda B, ale auto jest naprawdę sensownie i raczej dobrze zrobione. Pomysł na samochód mieli Germańce jak Japończyki z moją vitarą, takie połączenie auta w jakiś poważniejszy teren i do jazdy na co dzień.

A powiecie jak z rudą w A? tam jest już ocynk? Jakie miejsca bierze, słabe punkty? Czytam forum i standardowo pod plastykami trzeba patrzeć z tego co wyczytałem?

Re: Pozdrowienia :0

PostNapisane: 21 lut 2013 22:27:13
przez nightman
hahaha to jak masz podziw do germańców i japońcówto nic tylko 2.8... bo to auto wielonarodowościowe...

germaniec bo ma znaczek oplowski
japoniec bo to praktycznie isuzu
no i angol bo najczęściej składana w Luton

Re: Pozdrowienia :0

PostNapisane: 21 lut 2013 22:30:14
przez jrzeuski
A w mojej to jeszcze italiańska krew płynie :boss:

Re: Pozdrowienia :)

PostNapisane: 22 lut 2013 09:16:02
przez baxxx
niedzwiadz napisał(a):...

A powiecie jak z rudą w A? tam jest już ocynk? Jakie miejsca bierze, słabe punkty? Czytam forum i standardowo pod plastykami trzeba patrzeć z tego co wyczytałem?


akurat rdze to spokojnie zobaczysz na oględzinach, wiec tym się nie martw, uzbroisz się w cierpliwość to znajdziesz zdrowego

Monterey trochę większy wynalazek

Re: Pozdrowienia :0

PostNapisane: 22 lut 2013 11:30:15
przez niedzwiadz
Hmm, ale czemu? Po gratach na allegro patrzyłem to eksploatacyjne są, ceny normalne. Ważniejsze graty w używce też występują - silniki, skrzynie, elementy napędu....

A - jaka jest ekonomiczna przelotowa frot 2.8 i 2.3? Zeby te 2500 na obrotomierzu było, bo pewnie to jest w miarę optymalna prędkość obrotowa?
Jakie koła max (ATki raczej) wytrzymują napędy i muli jeszcze auta?

Dzięki za odpowiedzi :)

Re: Pozdrowienia :0

PostNapisane: 25 lut 2013 21:04:23
przez damianEK691965
:hi:

Re: Pozdrowienia :0

PostNapisane: 25 lut 2013 21:17:23
przez zuzel
:hi: :beer:

Re: Pozdrowienia :0

PostNapisane: 25 lut 2013 21:28:07
przez adrianee36
:hi: do froty optymalnie to 31 cali ;)

Re: Pozdrowienia :0

PostNapisane: 25 lut 2013 23:56:46
przez niedzwiadz
to już ok rozmiar przy IFSie z przodu, szczególnie że planuję ATka raczej :)

Re: Pozdrowienia :0

PostNapisane: 28 lut 2013 17:19:56
przez Mercury4666
:hi:

Re: Pozdrowienia :0

PostNapisane: 28 lut 2013 21:09:46
przez SKODA76
Witaj :D

Re: Pozdrowienia :0

PostNapisane: 03 mar 2013 23:23:59
przez MSTofik
:hi: