Strona 1 z 1
Wymontowanie skrzyni - cena

Napisane:
23 cze 2008 14:16:07
przez foxxiak
Witam, wciąż prowadzę krucjatę w poszukiwaniu mechanika który mógłby zaopiekowac się moją frotką na czas urlopu

i w związku z tym pytanie do forumowiczów prowadzących warsztaty lub tych którzy płacili za operację jak w temacie - ile powinien zaśpiewać warsztat za samo wyjęcie i włożenie skrzyni z reduktorem? frota A 2,2i 1998

Napisane:
23 cze 2008 20:23:09
przez denex
Raczej w każdym warsztacie może różnie zaśpiewać zależy też od mechanika i znajomości


Napisane:
23 cze 2008 21:52:37
przez foxxiak
dobra, zapytam inaczej - 800pln to normalna cena za taka usluge?

Napisane:
23 cze 2008 22:16:20
przez sick69
ojojjjjjoojj mi sie wydaje troche duzo ....przeciez on ma wyjac skrzynie a nie rozebrac auto na czesci ????? ja wymowalem sam czas operacyjny z zalozeniem spowrotem 4.5godz podkerslam ze nie jestem fachowcem ....pzdr

Napisane:
23 cze 2008 22:29:52
przez foxxiak
no i o to mi chodzilo, dzieki

Napisane:
24 cze 2008 08:55:34
przez Elektro001
Przyjedź do mnie - zrobie to o wiele taniej i z gwarancją


Napisane:
24 cze 2008 16:03:06
przez makar
do mnie masz bliżej tyle że za ok 3 tyg jak wrócę moge pomóc

Napisane:
24 cze 2008 21:19:26
przez tobixxx
wymiana silnika kosztowała mnie 250 pln. do tego rozrząd przy okazji. za 800 to Ci nawet pod blokiem wymienię:)))))))))

Napisane:
25 cze 2008 00:34:28
przez foxxiak
Elektro001 napisał(a):Przyjedź do mnie - zrobie to o wiele taniej i z gwarancją

dzieki chetnie bym skorzystal z pomocy (pamietam jak na rajdzie montowales mi oslone silnika

) ale odleglosc troche duza...
makar napisał(a):do mnie masz bliżej tyle że za ok 3 tyg jak wrócę moge pomóc
no niestety mam urlop 5-12.07 i poza nim auto musi jedzic codziennie :/ ale pusc mi na priva namiary, nie mam w Lodzi zadnego warsztatu, moze zaczniemy wspolpracowac
ostatecznie padlo na firme 3p z Krasnika (ta od pierwszego rajdu), bywam w tych okolicach w pracy wiec oni zaopiekuja sie moja mala, mam nadzieje ze z pozytywnym skutkiem
pozdrawiam, Adam
Re: wymontowanie skrzyni - cena

Napisane:
25 cze 2008 19:26:04
przez maju
foxxiak napisał(a): ile powinien zaśpiewać warsztat za samo wyjęcie i włożenie skrzyni z reduktorem? frota A 2,2i 1998
Wyjęcie, wymiana uszczelki wału korbowego, włożenie - 450 zł z materiałem

Napisane:
25 cze 2008 20:48:16
przez wojtekkk
uszczelniacz 30 zł a reszta samemu

Napisane:
26 cze 2008 12:00:08
przez Adam19Poznan
Witam
co koledzy sądzą o zamiennikach - chodzi mi tutaj o zimmering wału korbowego - leci mi między skrzynia a silnikiem i pewnie bede musiał to wymienić. Zamiennik 26,50zł a oryginał 98zł.
Moje pyatanie - czy zamiennik da rade oraz jak się za to zabrać - wyjąć silnik czy tylko skrzynie - silnik C 20NE
Moje drugie pytanie - mam lekki wyciek z wysprzęglika - taki ciemny olej. Miał ktoś z tym problem? co było przyczyną?
pozdrawiam,
Adam

Napisane:
26 cze 2008 18:18:38
przez wojtekkk
zamiennik jest ok tylko ponoc przy wymianie nie dobijać do końca(bez względu czy to zamiennik czy orginał)-ten wyciek to stała przypadłość i wymiana i tak nie gwarantuje sukcesu.
a co wyjac -słyszałem różne opinie-jedni wola silnik inni skrzynke-majac kumpla do pomocy ja wybrałbym skrzynie
ciemny wyciek z wysprzęglika?-a kiedy płyn zmieniałeś?--najprawdopodobniej niebawem nastanie okoliczność na zmiane płynu

Napisane:
26 cze 2008 19:57:22
przez Adam19Poznan
dzięki Wojtek za odpowiedź,
płyn nie był zmieniany najprawdopodobniej nigdy:) a jak go spuścić?
ale w zbiorniczku jest ładny klarowny
p.s zauważyłem,że uszczelka od miski też mi się poci i ją wymienie - tylko tak sobie myśle- nie ma rady do wymiany uszczelki trzeba wyjąc silnik - chyba inaczej nie da rady - co myślicie koledzy??
pozdrawiam


Napisane:
26 cze 2008 22:39:59
przez makar
noprzy wymianie simeringu i uszczelki pod michą łatwiej pójdzie z wyciągnięciem silnika. Nie jest to trudne i da sie zrobić całą operacje w 1 dzień. DO froty wrzuć dwie uszczelki między blachę a michę i blachę a kadłub silnika jak masz gumę na przegrodzie to ją wyrzuć. Przy zdejmowaniu smoka o ile będzie taka konieczność warto też wymienić na nim oring przy pompie oleju. Aha i koło zamachowe nie trzeba specjalnie kombinowac z jakimis spec narzedziami przy dokręcaniu. Wystarczy zwykły śrybokręt mądrze wsadzony do zablokowania i klucz dynamometryczny

Napisane:
27 cze 2008 07:19:03
przez wojtekkk
wykręć odpowietrznik i płyn sam wyleci--grawitacja go zakręci