Strona 1 z 2

31/10.5/15 do Froty A

PostNapisane: 18 sie 2009 13:55:17
przez ttoby
witam was forumowicze ....
podobaja mi sie opony BFG takie jak w opisie .... tzn: BFG MT 31,10.5-15 - tylko nie wiem czy wejda do mojej froci sport 94' :)
prosze o pomoc ... poniewaz znajomy twierdzi ze sa za duze ... inny natomiast ze wejda na 100%

czekam na wasze odpowiedzi :)

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 18 sie 2009 16:04:26
przez Wookash
Wejda bez liftu chyba ze juz frota siedzi na maxa. Polecam nic nie dobija i smialo mozna zakladac.

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 18 sie 2009 16:13:49
przez brum
ttoby napisał(a):poniewaz znajomy twierdzi ze sa za duze


Chyba do tico :mrgreen:

O oponach jest tutaj viewtopic.php?f=13&t=110

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 18 sie 2009 19:20:13
przez krynek
U mnie weszły i jest miodzio w końcu mała zaczęła jakoś wyglądać i nawet obrażeni na mnie jeepnięci stwierdzili że nie jest źle - dotychczas frania dla nich to była paskuda.
Zakładaj śmiało.
pozdr

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 25 sie 2009 19:14:18
przez mirokez
Teraz tylko pytanie KM czy KM2 ? :mrgreen:

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 25 sie 2009 20:09:53
przez krynek
Oczywiście legendy KM - jestem deko konserwatywny jeśli chodzi o nowości :mrgreen: niech testują je inni, a jak ja zedrę swoje KM ( tak mniej więcej za pięć lat :mrgreen: ) będzie już wiadomo czy te KM2 cos warte ( podobnie jak KL-71) i wtedy podejme kolejną decyzję .
pozdr

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 26 sie 2009 09:06:35
przez mirokez
KL-71 sa lepsze od KM

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 26 sie 2009 10:54:32
przez oposs
mirokez napisał(a):KL-71 sa lepsze od KM

Jesli maja ze dwa rozmiary wiecej :mrgreen:

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 26 sie 2009 11:00:51
przez mirokez
Troche w tym racji jest. Jak ja mialem kl71 w sowjej frotce niby 31" ale caly czas mialem wrarzenie ze sa jakies mniejsze. Ja teraz sie zastanawiam nad BFG KM2 33", kl71 33" albo nad nalewka simexa 31".

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 26 sie 2009 19:57:06
przez krynek
... przestańcie, ja z Amorem porównywałem dwie praktycznie nówki KM i KL71 :
-KL w rozmiarze 31" jest ewidentnie prawie cal niższa od KM i nie całe pół cala szersza od KM, więc ewidentnie rozmiarówka do dupy .
- co do "robią nie robią" to w.g. mnie nie za bardzo KL robią ale tutaj je porównywałem do INSY TURBO czyli kopii geolandera i to założonych na jeepie XJ 4.0l, a Paweł był na KL-kach i tam gdzie myśmy przelatywali na luzie on nie dawał rady ewidentnie, po wyjechaniu z błota i przejechaniu kawałka lekkim szutrem nasze opony były czyste, a u Pawła glina między protektorem - więc się nie oczyściły - w.g. mnie ta opona nie zasługuje na nazwę MT to poprostu "ostry AT-ek" jeśli tak można powiedzieć i jako tako jeszcze robi w autach z dużą mocą - jeśli nie ma żywych kucy które to kółko bujną żeby się oczyściła to zaklei się w trymiga.
- O BFG MT KM nie ma co pisać wszyscy wiedzą :mrgreen:
... a dodam jeszcze, że to tylko moja prywatna opinia i mimo wszystko KL-ki bym w terenie popróbował.
pozdr

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 26 sie 2009 20:46:21
przez Pawel
...no tak, ale w tedy miałem zdechłe turbo, a z nowym jeszcze nie jeździliśmy po "starych szlakach"... Na klimkowskim torze szło całkiem nieźle, tylko się wieszałem na brzuchu...
Trzeba sobie zrobić łykend ( :beer: ) na poligonie, pojeździć, popróbować, pozamieniać się kołami... :wink: :mrgreen:

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 26 sie 2009 20:52:01
przez krynek
Wiedziałem, że się odezwiesz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: no propozycja na łykend jest , Kris pisał że Benek ma ochotę, ja jeszcze nie wiem .
pozdr
:spam:

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 26 sie 2009 20:54:08
przez Pawel
...ale ja najpierw muszę zrobić te tuleje, szkoda mi zawiechy i nowych opon, które są "zjadane", a do Gienka dopiero po niedzieli...

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 27 sie 2009 16:33:41
przez mirokez
Jak mozna porownywac Xj 4.0 na nalewce yoko do froty 2.8 na kl'ach i mowic ze kl nie robi. Jak dla mnie bez sensu porownanie :shock: :shock: :shock:

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 27 sie 2009 17:36:29
przez Pawel
...bo do tej pory byłem sam, ale Krynek pozbył się XJ'a i kupił Sporta... Większość z Kolegów Ołrołdowców jeździ na kopiach Yokohamy (jeden ma BFG AT), a na KL-71 w Giżu tylko ja, dlatego brak innych porównań. Po wymianie turbiny jest o wiele lepiej :>:

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 27 sie 2009 17:43:09
przez krynek
Tu nawet nie tyle chodziło o porównanie, ile o pokazanie że mimo zrobienia jakichś pięciuset metrów od przeszkody do przeszkody po twardym KL-ka się nie oczyściła, więc nazywanie tej opony MT-ekiem jest trochę na wyrost - na niej nie ma napisane że jest to MT do aut z dużymi silnikami a co za tym idzie dużymi mocami zdolnymi oczyścić oponę .
MTek to MTek ; a skoro się marnie oczyszcza to nie daje się do trudnego terenu czyli marny MTek - raczej ATek. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
...ale jeszcze raz powtarzam to tylko moje zdanie i każdy ma prawo się z nim nie zgadzać.
pozdr

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 27 sie 2009 17:46:40
przez Pawel
...wina ciśnienia w oponach... :? :wink:

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 27 sie 2009 21:22:54
przez mirokez
Krynek czyli twierdzisz ze BFG duzo lepiej sie oczyszcza i duzo bardziej zasluguje na miano MT od kl'a ?

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 27 sie 2009 21:27:15
przez Pawel
...niestety, tak było... Obrazek

Re: BFG MT 31,10.5-15 do Froty A

PostNapisane: 27 sie 2009 21:37:44
przez oposs
W ktoryms momencie ktos dal linka do testu ktory ukazal sie w brytyjskim pisemku 4x4 MAGAZINE w lutym '08. KL oraz BFG MT zajely pierwsze miejsce egzequo i... zupelnie nie rozumiem dlaczego.
Kilkukrotnie mialem okazje sie przekonac ze tam gdzie BFG szlo jak burza Kumho stalo: w blocie, na sliskich twardych podjazdach... Pomijam kwestie wielkosci opony. Rozmiary byly zblizone, na takich samych pojazdach (frotach oczywiscie). Kwestie kierowcy rowniez pomijam bo pomimo roznych charakterow cisnienie mieli podobne: OGROMNE :mrgreen: