Strona 1 z 1

Opony regenerowane AT

PostNapisane: 19 wrz 2013 16:08:22
przez madcar
chcę zakupić sobie opony jako zamiennik moich MT BFG KM2...
chcę na nich pojeździć zimą i w dalszych trasach
ponieważ na nowe BFG AT albo na GY Wrangler Duratrac to mniej raczej w tym sezonie nie będzie stać :wsciekly:
to się zdecydowałem na jakieś tymczasowe bieżnikowane/regenerowane...
wybór mój skłania się do rozmiarów 245/75R16 (bo takie mam BFG KM2) lub 265/70R16 ( i teraz pytanie, nie będą mi odbcierać?, gdzieś doczytałem, że to 32" a według kalkulatora to tylko 30,5").
a co do producenta opon to oczywiście skłaniam się ku najtańszym:
-Glob-gum AT (wzór stary GY AT)
Obrazek

-Pneus Ovada, INSA Turbo AT, Fedima Fronteira (wzory BFG AT)
Obrazek

macie jakieś doświadczenia z tymi oponami? moja frota raczej szybciej niż 110kmh nie porusza się po asfaltach :guns:
myślicie by kupić najtańsze polskie bieżnikowane (wzór GY AT) czy lepiej troszkę dołożyć i kupić włoskie/hiszpańskie bieżnikowane?
czy w ogóle olać regenerowane/bieżnikowane wziąć mały kredyt i kupić oryginalne BFG AT lub GY Duratrac ?
:niewiem:

Re: Opony regenerowane AT

PostNapisane: 19 wrz 2013 19:08:42
przez adrianee36
mam ten sam problem, bo musze kupic opony, tata miał glob gumy 5 lat w mercu i bez problemowo, ja zawsze na zimowkach w plaskaczach miałem bierzniki , i sprawdzały sie super złego słowa nie powiem. niestety nie mam doswiadczen z terenówka ... ale chyba zaryzykuje z
http://allegro.pl/opony-terenowe-4x4-26 ... 70434.html
lub
http://allegro.pl/wloskie-opony-regener ... 25083.html
ostatecznie
http://allegro.pl/opony-265-70r16-colwa ... 27876.html

i tak daja gwarancje 2 lata... wiec chyba mozna spróbować ;)

Re: Opony regenerowane AT

PostNapisane: 19 wrz 2013 19:15:38
przez Semir
Jak masz kupować w janpolu opony z glob gumu to kupuj przez glob gum mozesz kupić taniej.

Re: Opony regenerowane AT

PostNapisane: 19 wrz 2013 21:31:22
przez lychasc
bieżnikowane w terenówce są ok. Prędkości nie osiaga sie dużych wiec można śmiało kupić, ale hiszpany mogą sie wolniej zdzierać (opinia znajomego jeździ na kopi simex)

Re: Opony regenerowane AT

PostNapisane: 20 wrz 2013 07:06:48
przez jrzeuski
MT na AT zamieniasz? :shock:

265/75R16 to 31,5" i wchodzą do A z liftem bezboleśnie. Ale jeśli mają to być kapcie tylko na czarne, to nie widzę sensu pchać się w takie duże i szerokie. 30" i 235/245 szerokości w zupełności styknie.

Re: Opony regenerowane AT

PostNapisane: 20 wrz 2013 07:33:39
przez Semir
245/70/16 AT general graber mam na alufelgach do sprzedania na prawdę dobrym stanie.

Trochę autoreklamy ale trzeba kożytać.

Re: Opony regenerowane AT

PostNapisane: 20 wrz 2013 08:41:27
przez madcar
jrzeuski napisał(a):MT na AT zamieniasz? :shock:

265/75R16 to 31,5" i wchodzą do A z liftem bezboleśnie. Ale jeśli mają to być kapcie tylko na czarne, to nie widzę sensu pchać się w takie duże i szerokie. 30" i 235/245 szerokości w zupełności styknie.


nie zamieniam, po prostu nie chcę jeździć zimą na MT, bo zanim dojadę w teren to albo będę wyciągany z rowu, albo komuś coś rozwalę (a zderzaki już testowałem na innych autach...i raczej kiepsko te inne wyglądają).
moje zimówki są już raczej do wymiany więc chce skorzystać, z tego iż będę mieć luźny komplet alu i zakupić jakieś AT co będą robić u mnie zimą jak i może w przyszłym roku na jakiejś wyprawie turystycznej (ale głównie to zimą), niestety moje wjazdy na budowy i pola na zimówkach kończyły się zapraszaniem do zabawy traktorów lub koparko-ładowareki klientów 8;)

skoro 265/75R16 się mieszczą bez problemu, to w takim razie celuję w rozmiar 265/70R16, są łatwiej dostępne niż 245/75R16