Witamy ! |
---|
|
wikked napisał(a):KL71 jest ..........
mazurkas007 napisał(a):
Uważam, że KM2 są idealne jako bardziej 'ostre' AT'ki ,czyli opony uniwersalne. Na tydzień do jazdy po mieście i do pracy a w weekend wyjazd w głębszy las, za miasto czy płytsze błoto ( większość z nas własnie tak eksploatuje swoje auta )
Natomiast KL71 są niezastąpione w długich wyjazdach po drogacg żwirowych, szutrowych, skalnych, mają o wiele odporniejsze na przebicia boki niż KM2. Na asfalcie również godne polecenia. W błocie niestety przegrywają z KM2 ale wygrywają na piachu i szutrze, gdzie KM2 jest oponą idealną aby dokopać się do jądra ziemi.
Nie ma opon idealnych, ale nie ma też opon do niczego.
wikked napisał(a): ... uważam że mają inną wadę: KL71 słabo robią do tyłu ...
drtomi napisał(a):Szkoda, że nie można przekonać się na własnej skórze jak się na nich jeżdzi
drtomi napisał(a):jak ogladalem testy to mt/r rewelką nie byly. KM2 na stronie, producent podaje lepsze parametry od km1,ale pewnie to tylko podkrętkaBieżnik kl71 i km2 ma podobna głębokość. Szkoda, że nie można przekonać się na własnej skórze jak się na nich jeżdzi
i wtedy podjąć decyzje.
mazurkas007 napisał(a):Odnośnie reszty, ja mam dokładnie odwrotne doświadczenia, KL71 dawały radę tam gdzie KM2 nie robiły.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość