Witamy ! |
---|
|
Chodziło pewnie o wytrzymałość. Ja swojego dotąd nie ukręciłem, ale wałek ataku ma 10 zębów a przy innych przełożeniach 9. Wpływa to na grubość zębów, ale jedynie ataku i koła talerzowego a to się raczej nie ukręca. Natomiast satelity wszędzie są takie same (z tego co widziałem). Z pewnością jednak naprężenia są tym mniejsze, im mniejsze przełożenie (przenoszą się z mostu na skrzynię i sprzęgło) a 4.30 to najniższe występujące w A. Ponieważ jest w dieslu, więc w terenie nie boli (silnik ma sporo momentu obrotowego) a na szosie można szybciej dzięki temu śmignąćbrum napisał(a):A teoria że 4.30 jest najmocniejszy jest wyssana z palca jak dla mnie.
Laprathus napisał(a):a jak to się ma do sporta B z silnikiem 3.2 ale mostem od 2.2I?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość