brum napisał(a):Mam te Federale, na asfalcie jak to MT, ale w terenie gryzą konkretnie. Wyważają się do zera bez problemu.
....i ja sobie chwalę Federale, po Kajmanach, na czarnym nie ten samochód. Cisza ......w błocie robią swoje
Witamy ! |
---|
|
brum napisał(a):Mam te Federale, na asfalcie jak to MT, ale w terenie gryzą konkretnie. Wyważają się do zera bez problemu.
Piątas napisał(a):Czyli jak już teraz narzekam na moje 2.0 to lepiej odłożyć trochę więcej i kupić oryginałki BFG. Chyba że polecacie jakieś inne MT które też się nadają na dłuższe trasy po czarnym.
Nie zależy mi na idealnych właściwościach w terenie, tylko na uniwersalności opony. Latam teraz na BFG AT i na drodze jest super, ale w terenie brakuje mi trakcji.
Może Federal Korudżja MT ?
jrzeuski napisał(a):Wejdą, ale zderzak z przodu do lekkiego podcięcia. A co do mostu to urywa się nie z braku tylko od nadmiaru trakcji
jrzeuski napisał(a):No i dojedziesz Kolein takie kapcie nie lubią, będzie jeszcze bardziej myszkować niż teraz Mnie spalanie przy przesiadce z 235/75 na 265/75 nie wzrosło jakoś wyraźnie jak się weźmie poprawkę na inne wskazania licznika rzeczywiście przebytej drogi Szok nastąpił po przesiadce na 285/75, ale to z powodu gigantycznego wzrostu wagi opon.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość