Strona 1 z 1
		
			
				FRONTERA, MITSUBISHI PAJERO II, JEEP
				
Napisane: 
07 paź 2014 09:34:19 
				przez pisu22
				zależy mi na opini osób mających doświadczenie w ujeżdżaniu Froty i Pajero II - co lepsze pod kątem wlaściwości jezdnych w terenie, ceny części, spalania itp.
			 
			
		
			
				Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II
				
Napisane: 
07 paź 2014 09:48:32 
				przez jrzeuski
				Frontera z mostem tylnym od Pajero 

 
			 
			
		
			
				Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II
				
Napisane: 
07 paź 2014 11:10:19 
				przez RudeBoy
				pod kontem właściwości terenowych + dla Pajero II
pod kontem taniości naprawy + dla Frontery
pod kontem możliwości modyfikacji rozbudowy auta + dla Pajero II
pod kontem spalania (por. 2.5D, 2.8D w pajero do 2.2dti we frocie B) + dla Frontery
			 
			
		
			
				Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II
				
Napisane: 
07 paź 2014 11:25:19 
				przez ali
				RudeBoy napisał(a):pod kontem właściwości terenowych + dla Pajero II
pod kontem taniości naprawy + dla Frontery
pod kontem możliwości modyfikacji rozbudowy auta + dla Pajero II
pod kontem spalania (por. 2.5D, 2.8D w pajero do 2.2dti we frocie B) + dla Frontery
Dobre podsumowanie, jeszcze dodał bym:
pod kontem korozji ramy +  dla frontery
 
			 
			
		
			
				Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II
				
Napisane: 
07 paź 2014 11:33:24 
				przez RudeBoy
				ali napisał(a):Dobre podsumowanie, jeszcze dodał bym:
pod kontem korozji ramy +  dla frontery
o tak... 
na pewno łatwiej kupić frote w dobrym stanie niż pajero ii
 
			 
			
		
			
				Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II
				
Napisane: 
07 paź 2014 12:37:46 
				przez Semir
				Plus Pajero II to skrzynia super selekt i możliwość 4x4 na czarnym.
			 
			
		
			
				Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II
				
Napisane: 
07 paź 2014 13:11:57 
				przez RudeBoy
				Semir napisał(a):Plus Pajero II to skrzynia super selekt i możliwość 4x4 na czarnym.
Nie wszystkie PII mają reduktor super select, który faktycznie jest fajną sprawą. 
Zarówno reduktor SS jak i ES nie są mocną stroną pII. Reduktory są na łańcuchu  

 
			 
			
		
			
				Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II
				
Napisane: 
07 paź 2014 18:22:29 
				przez cinek1983059
				żadne dzipy czy padzery nie zastąpią mi frontery 

 
			 
			
		
			
				Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II
				
Napisane: 
09 paź 2014 07:54:11 
				przez przemekcrx
				Jak byś miał dzipa to byś mówił na odwrót 
 Jak już kolega wspomniał wcześniej, na ramę trzeba zwrócić uwagę
 
			 
			
		
			
				Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II
				
Napisane: 
09 paź 2014 10:23:46 
				przez cinek1983059
				przemekcrx napisał(a):Jak byś miał dzipa to byś mówił na odwrót 
  
pewnie i tak ale wole frote która jest na ramie bo przy najmniej drzwi na wykrzyżu da się otworzyć widziałem dzipa któremu w ten sposób szyba przednia aż pękła
 
			 
			
		
			
				Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II
				
Napisane: 
09 paź 2014 10:26:10 
				przez jrzeuski
				Ja widziałem jak w zjeepie przestały się zamykać drzwi po wyszarpaniu kinetykiem z błota 

 
			 
			
		
			
				Re: FRONTERA, MITSUBISHI PAJERO II, JEEP
				
Napisane: 
09 paź 2014 12:03:36 
				przez RudeBoy
				a ja widziałem jak XJ robił takie rzeczy, że Cinkowa zmota by rozpadła się na kawałki 

 o seryjnych fronterach nie wspominam. 
Inna sprawa, że rzeczony XJ godzinę po tym leżał na dachu... 

 
			 
			
		
			
				Re: FRONTERA, MITSUBISHI PAJERO II, JEEP
				
Napisane: 
09 paź 2014 12:08:42 
				przez cinek1983059
				to nie widziałeś jeszcze jak moja frota na boku leży 

 ale nie mam zamiaru tego pokazywać nikomu chyba że samo przypadkiem wyjdzie
 
			 
			
		
			
				Re: FRONTERA VS MITSUBISHI PAJERO II
				
Napisane: 
09 paź 2014 12:12:33 
				przez baxxx
				jrzeuski napisał(a):Frontera z mostem tylnym od Pajero 

 
ja tak mam i jestem zadowolony  

 
			 
			
		
			
				Re: FRONTERA, MITSUBISHI PAJERO II, JEEP
				
Napisane: 
09 paź 2014 12:53:33 
				przez jrzeuski
				O, wszczepiłeś ten most pod sprężyny? Coś więcej na temat tej robótki? Jak z przełożeniami?
			 
			
		
			
				Re: FRONTERA, MITSUBISHI PAJERO II, JEEP
				
Napisane: 
29 lis 2014 21:01:03 
				przez Sovviet
				Ja to wlasnie koncze robic tylko ze zamiast sprezyn zostawiam resory bo to dla mnie prostsza konstrukcja.
Do przodu most od Froty chyba 2.4 z przelozeniami 4.88 (4.875 tak naprawde)
Z tylu poprostu most od pII z tym samym przelozeniem.
Jako ze dorwalem sprzegi manualne w tej chwili zwykle yac ( chociaz koles z forum podawal ze avm...) zespawalem odrazu przedni dyfer na stale:)
Jedynym problemem jest brak tarcz kotwicznych w moscie z pajero ale to niezbyt wazne (nowa oslona490...) wsio ma dzialac poki co sprawdzona czy po wlozeniu do auta dziala blokada i jezdzi teraz czas to wszystko poogarniac do konca