To mówisz, że zamieniłeś siekierkę na kijek?eric napisał(a):Owszem tak było.... Niestety obecnie z racji marnej dostępności te silniki się ostatnio cenią okrutnie mimo kiepskiego stanu.
| Witamy ! |
|---|
|
|
To mówisz, że zamieniłeś siekierkę na kijek?eric napisał(a):Owszem tak było.... Niestety obecnie z racji marnej dostępności te silniki się ostatnio cenią okrutnie mimo kiepskiego stanu.

jrzeuski napisał(a):To mówisz, że zamieniłeś siekierkę na kijek?eric napisał(a):Owszem tak było.... Niestety obecnie z racji marnej dostępności te silniki się ostatnio cenią okrutnie mimo kiepskiego stanu.

eric napisał(a): a w razie w zrobić swapa w Rumuni pod chmurką.

RudeBoy napisał(a):eric napisał(a): a w razie w zrobić swapa w Rumuni pod chmurką.
już to widzę...
Bartkowi w dwa dni pompy paliwa w 2.0 nie potrafili wymienić


eric napisał(a):...Swoja drogą gdyby Bartek miał poprawnie auto przygotowane. Czyli wywalona podłogę nad pompą to by ją zmienił w przerwie na siku.




Którego naprawy też zabijają portfel.RudeBoy napisał(a):Prawda jest taka, że jedyny silnik coś warty w A frocie to 2.8TD.





sigreg napisał(a):... ja piernicze, kupie chyba rower.

brum napisał(a):Czyli znowu wychodzi że dti najlepsze

RudeBoy napisał(a):Prawda jest taka, że jedyny silnik coś warty w A frocie to 2.8TD.


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość