Oj, zdziwiłbyś się. Ale właśnie dlatego tak lubimy angliki. To idealni dawcy niedrogich częściOdoll napisał(a):Tylko że w mało kturym te elementy kosztują tyle co w 2.8 , a już napewno w żadnej frocie z dizlem.

Witamy ! |
---|
|
Oj, zdziwiłbyś się. Ale właśnie dlatego tak lubimy angliki. To idealni dawcy niedrogich częściOdoll napisał(a):Tylko że w mało kturym te elementy kosztują tyle co w 2.8 , a już napewno w żadnej frocie z dizlem.
gapcza napisał(a):... Dlatego zawęziłem obszar poszukiwań do 100km i czekam)
Odoll napisał(a):To zależy czego oczekujesz od frotki . Bo jeśli bezproblemowej jazdy przez cały rok to zapomnijNA BANK źle jest zrobiony nawiew i ogrzewanie . Nawiew będzie na MAX a wiało będzie jak by chciało a nie mogło no i sterowanie nawiewu nie wiele zmieni a ogrzewanie będzie marne albo wręcz wiało lodem po nogach w zimie . Po za tym nie ma większych problemów z anglikiem , no może jeszcze po za "bałaganem" pod maską silnika bo tam pare rzeczy musiało być przełożone , ale to jest pikuś. Zegary nie koniecznie będą przełożone , może się zdarzyć że przełoży kokpit a zegary wstawi stare , no ale tu już pewności nie ma żadnej .
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość