Witamy ! |
---|
|
bezduszny napisał(a):Akurat automatu jaki jest wstawiany do Froty się nie boję.. bo to dobra konstrukcja.
Chodzi mi bardziej o brak mocy na jakiś np. podjazdach.
To jest podobna jednostka co była wkładana do VC na pompie VP ?
bezduszny napisał(a):silniki DTI posiadają IC ?
RudeBoy napisał(a):Są to silniki X22DTH lub Y22DTH czyli to co w Vectarch, Zafirach, Sintrach.
Tak pompy rotacyjne BOSCH VP44 psg5 a w nowszych VP44 psg16.
bezduszny napisał(a):RudeBoy napisał(a):Są to silniki X22DTH lub Y22DTH czyli to co w Vectarch, Zafirach, Sintrach.
Tak pompy rotacyjne BOSCH VP44 psg5 a w nowszych VP44 psg16.
czymś istotnym różnią się te silniki ?
RudeBoy napisał(a):No nie szalej tak z tymi pochwałami... serio...
RudeBoy napisał(a):No nie szalej tak z tymi pochwałami... serio...
Odoll napisał(a):
ps. A z tą ekoligia to pojechałeśkoronny argumęt , potrafisz przekonać
![]()
bezduszny napisał(a):no i ostatnie mam nadzieję pytanie
skoro z tyłu frota B ma D44, to co ma z przodu ?
bezduszny napisał(a):a ma ta konstrukcja jakieś swoje oznaczenie ?
bezduszny napisał(a):no to poszukam tego przodu![]()
tył dla uściślenia to D44 a nie D44a z aluminiowymi pochwami ?
bezduszny napisał(a):zupełnie nie znam tego oznaczenia
ale pochwy masz aluminiowe w swoim moście ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość