Witamy ! |
---|
|
Jake napisał(a):urywasz przeguby, zalewasz silnik a w srodku zamiast foteli masz przekrój poprzeczny przez faune i flore bagna.![]()
Klima w A po lifcie to był niemalże standard. Natomiast przed liftem to faktycznie trzeba się naszukać, żeby była. Inna sprawa to stan klimy: szczelność instalacji, sprawność elektrosprzęgła i kompresora. Po tylu latach to wszystko jest już wymęczone a na serwisowaniu często się oszczędza, bo bez klimy samochód też przecież jedzie. I to nawet lepiej, bo silnika nie obciąża a jak wiadomo Froty A na nadmiar mocy nie cierpią.pawelekm napisał(a):Szukam wersji A (5 drzwiowej, fajnie jakby miała klimę, ale to widzę, że abstrakcja)
pawelekm napisał(a):Do roboty mam koło 14km w jedną stronę przez "wiochy". Po mieście nie jeżdżę wcale (mieszkam na wsi) lub sporadycznie (odbieram dzieciaki ze szkoły, która jest przy samym wjeździe).
Szukam wersji A (5 drzwiowej, fajnie jakby miała klimę, ale to widzę, że abstrakcja) ponieważ na nowszą (B) nie nam tyle PLNów a czymś tyłek muszę wozić![]()
Ale powiem, że w okolicy nie ma za ciekawych egzemplarzy.
Same złomy - choć wiem, że auto samo młode nie jest.
wienczyslaw5 napisał(a):pawelekm napisał(a):Do roboty mam koło 14km w jedną stronę przez "wiochy". Po mieście nie jeżdżę wcale (mieszkam na wsi) lub sporadycznie (odbieram dzieciaki ze szkoły, która jest przy samym wjeździe).
Szukam wersji A (5 drzwiowej, fajnie jakby miała klimę, ale to widzę, że abstrakcja) ponieważ na nowszą (B) nie nam tyle PLNów a czymś tyłek muszę wozić![]()
Ale powiem, że w okolicy nie ma za ciekawych egzemplarzy.
Same złomy - choć wiem, że auto samo młode nie jest.
Ja mam na sprzedaż Frotę A 2,5 TDS 1996-ty rocznik za 4000 zł ---- tylko trochę daleko bo w podlaskim .
Z tym spalaniem to nie jest znów tak tragicznie --- w jeździe mieszanej spala ok. 10 l na setkę , w trasie da się do 8-u zejść a ropę da się kupić po 3,50-3,80 za litr .
Jake napisał(a):Tyyy, podziel sie ta ropa za 3,50Bo ostatnimi czasy to coraz ciezej o taka.
wienczyslaw5 napisał(a):Jake napisał(a):Tyyy, podziel sie ta ropa za 3,50Bo ostatnimi czasy to coraz ciezej o taka.
No przecież nie z CPN-u ------------- z TIR-a , koparki albo od przyjaciół z za Buga--- każdy orze jak może --- choć u tych ostatnich trochę podrożała 3 , 80 za litr już wołają .
Jake napisał(a):wienczyslaw5 napisał(a):Jake napisał(a):Tyyy, podziel sie ta ropa za 3,50Bo ostatnimi czasy to coraz ciezej o taka.
No przecież nie z CPN-u ------------- z TIR-a , koparki albo od przyjaciół z za Buga--- każdy orze jak może --- choć u tych ostatnich trochę podrożała 3 , 80 za litr już wołają .
Wiem! Ale wiekszosc moich tirowo-koparkowych źródełek ostatnimi czasy wyschła niemal zupełnie
wienczyslaw5 napisał(a):pawelekm napisał(a):Do roboty mam koło 14km w jedną stronę przez "wiochy". Po mieście nie jeżdżę wcale (mieszkam na wsi) lub sporadycznie (odbieram dzieciaki ze szkoły, która jest przy samym wjeździe).
Szukam wersji A (5 drzwiowej, fajnie jakby miała klimę, ale to widzę, że abstrakcja) ponieważ na nowszą (B) nie nam tyle PLNów a czymś tyłek muszę wozić![]()
Ale powiem, że w okolicy nie ma za ciekawych egzemplarzy.
Same złomy - choć wiem, że auto samo młode nie jest.
Ja mam na sprzedaż Frotę A 2,5 TDS 1996-ty rocznik za 4000 zł ---- tylko trochę daleko bo w podlaskim .
Z tym spalaniem to nie jest znów tak tragicznie --- w jeździe mieszanej spala ok. 10 l na setkę , w trasie da się do 8-u zejść a ropę da się kupić po 3,50-3,80 za litr .
Woli nowego trupa?pawelekm napisał(a):Jeszcze mi żona głowę suszy, że starego trupa chcę kupować ...
nightman napisał(a):Z drugiej strony zawsze taki nowszy ładniej wygląda jak stoi przed domem w charakterze klomba
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość