


Witamy ! |
---|
|
Pawel - Amor napisał(a)::shock:Może to wina opon...
Teigrek napisał(a):Przy 4x4 nie ucieka, no chyba że się hamuje w zakręcie, ale w tedy to nie ma znaczenia czy napęd jest na wszystkie koła czy tylko na tył
oposs napisał(a):Mozesz jezdzic
szymon.ha napisał(a):Masz na myśli 2H? Bo 2L będziesz miał jeśli wajcha pójdzie na 4L ale sprzęgiełka na free jeśli manualne są. Jeśli mówiłeś o 2H to mozesz mieć zapięta sprzęgiełka i nic się nie stanie.
Artus napisał(a):Teigrek napisał(a):Przy 4x4 nie ucieka, no chyba że się hamuje w zakręcie, ale w tedy to nie ma znaczenia czy napęd jest na wszystkie koła czy tylko na tył
Oczywiście, że ma znaczenie. Hamując przy tylnym napędzie można zblokować przednie koła, przy zapiętym przodzie to już nie grozi tak łatwo
Wookash napisał(a):Dzisiaj mialem postestowac drifty hyhy ......
albi napisał(a):Hej,
wczoraj mielismy maly wypad z Lodzi do Zdunskiej Woli i w sumie wiekszosc trasy przejechalem z zalaczonym przodem (na trasie warstwa sniegu). Natomiast dzisiaj mam dylemat jak jezdzic - bo niektore ulice sa czarne (mokre) z pojawiajaca sie czasami cienka warstwa blota posniegowego. I jak w taki warunkach powinno sie jezdzic - na 2H, czy 4H?
pozdrawiam
albi
Wookash napisał(a): wszedzie bialo i slisko 4h but i
jrzeuski napisał(a):Galaxy, zabawa zabawą, ale ja tak dzisiaj jechałem do pracy. Stojąc w korku zagadnąłem .......
FROTERKA napisał(a):Pytanie blondynki:
Nie boicie się, że coś pourywacie ? Bo ja jak zapnę 4H to ruszam spokojnie, bo gad idzie jak czołg normalnie. Na cholerę mi but ?
Zacytowałam Wookasha ale nie chodzi o niego, bo już kilka razy się z tym spotkałam.
FROTERKA napisał(a):Wookash napisał(a): wszedzie bialo i slisko 4h but i
Pytanie blondynki:![]()
Nie boicie się, że coś pourywacie ? Bo ja jak zapnę 4H to ruszam spokojnie, bo gad idzie jak czołg normalnie. Na cholerę mi but ?
Zacytowałam Wookasha ale nie chodzi o niego, bo już kilka razy się z tym spotkałam.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość