Witamy ! |
---|
|
Fazi napisał(a):Zwróc uwagę by stopka była w kształcie podkowy - łatwiej i stabilniej siada pod most.
Spokojnie 2 tony już wystarczy - ja swoje G-klasy które ważą 2.2tony spokojnie podnoszę - przeciez podnosisz 1/4 auta
Fazi napisał(a):Do hi-lifta to trzeba miec za co podniesć
Nix2 napisał(a):Czyli co? Kupuję w zasadzi dowolny, byle z odpowiednią stopką i będzie ok... chyba faktycznie kupię wiekszy np. 8T bo jest do mojej Frotki wyższy w stanie spoczynkowym, a i w warsztacie mi się przyda
Nix2 napisał(a):Większość takich lewarków 2-5-8T ma zakres ok. 125mm podnoszenia, myślę że to powinno wystarczyć, no ale nie próbowałem
a opony 32x11,5 x 15 trochę się uginają, może i więcej niż klasyczne gumy...
A znowu dwutłokowy w wykonaniu chińskim to mechanicznie będzie gorszy, boję sie tego... a może masz taki i się sprawdza ?
Nix2 napisał(a):Tak, chińskie jest wszystko, ale dwutłoczkowa konstrukcja jest bardziej wymagająca mechanicznie ( chodzi tez o uszczelnienia itp). Klasyczna jedno-tłokowa jest duuuużo bardziej
wytrzymała, a chciałbym wiadomo mieć lewarek "na lata" skoro użyję go 30 razy na rok...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość