
W Shorcie mam na desce, tak samo jak wielu z was- voltomierz i moje pytanie jest takie:
czy to normalne, że jak włączam kierunkowskaz to wskazówka wacha się i górę i w dół

Wszystko działa i jest ok, tylko te wachania

Też tak macie

Pomożecie




Witamy ! |
---|
|
Pawel - Amor napisał(a):Cobreti25, o ile się nie mylę jest to voltomierz..., a u mnie też są wahania przy kierunkach... Jednak wszystko działa jak należy, oprócz silnika...
Pawel - Amor napisał(a):Nikt się nie uśmiał, zawsze można się trochę pomylić...Serduszko zdechło..., ale szykuje się operacja...
STRUNA napisał(a):http://allegro.pl/listing/search.php?string=silnik+opel+frontera+2.8&from_showcat=1&category=0
michal 2,8tdi napisał(a):a tak przy okazji to sie jeszcze zapytamlecz wiem ze nie w temacie ale nowego ie bede zakładał
![]()
jest tak jak rano odpalam frote to wskazówka ciśnienia oleju wędruje na maxa do góry na wolnych obrotach,a jak dodam gazu to wędruje ponad skalę, po przejechaniu ok 1-2,5 km sytuacja wraca do normy, mam sie martwić czy to normalne![]()
jrzeuski napisał(a):Przy ciepłym silniku się uchyla i zawraca nadmiar oleju do miski. Gdy silnik jest zimny cały olej z pompy trafia do silnika. W ten sposób zimny silnik i turbina są smarowanę z max wydajnością a gdy silnik się rozgrzeje nadmiar smarowania zwiększałby tylko opory. Działanie zaworu najlepiej widać właśnie na wskaźniku ciśnienia. .
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości