Strona 25 z 28

Re: Interfejs diagnostyczny

PostNapisane: 25 lis 2016 07:43:12
przez cinek1983059
wokarkadi napisał(a):W moim przypadku nie zadziałało tylko nerwa małzowina dostała ze znowu upodlony wracam


bo za mało wypiłeś, jak byś był bardziej porobiony to nie było by dyskusji ani gadki, a do rana ciśnienie by jej zeszło.

Re: Odoll

PostNapisane: 25 lis 2016 09:31:01
przez przemekcrx
cinek1983059 napisał(a):
Odoll napisał(a):A do 2.8 jakie oprogramowanie? :niewiem: :mrgreen:


młotek i przecinak :D


Oj nie gadaj coś tam ma :D przynajmniej wejscie na obd..

Re: Odoll

PostNapisane: 25 lis 2016 09:32:41
przez jrzeuski
przemekcrx napisał(a):
cinek1983059 napisał(a):
Odoll napisał(a):A do 2.8 jakie oprogramowanie? :niewiem: :mrgreen:


młotek i przecinak :D


Oj nie gadaj coś tam ma :D przynajmniej wejscie na obd..
Ten Twój 2.8 to wyjechał z fabryki z 2.5TDS i dlatego miał gniazdo OBD ;-)

Re: Interfejs diagnostyczny

PostNapisane: 26 lis 2016 14:32:04
przez brum
Z Frotą B 2.2i działa ELM 327. Program ProScan 5.9 się łączy i można wszystko sprawdzać jednak jest trochę toporny. Lepszy jest ScanMaster, tylko działa 1.4 i niestety jest to demo, jeszcze nie znalazłem pełnej wersji. Późniejsze wersje nie widzą auta. Pmscan nie widziała kabla.

-- Dodano So 26 lis 2016 20:22:09 --

Jednak ScanMaster 2.1 działa, trzeba tylko odpowiednio ustawić połączenie jako RS232 a nie jako USB jeśli kabel jest USB.

Re: Interfejs diagnostyczny

PostNapisane: 28 lis 2016 14:56:18
przez wokarkadi
Brum jaki masz kabel i czy masz jak zrobić foto jak w środku masz obd

Re: Interfejs diagnostyczny

PostNapisane: 28 lis 2016 15:02:54
przez brum
Kabel ELM 327 na usb. Obd jest pod tym czymś na monety, po prawej od popielniczki.

Re: Interfejs diagnostyczny

PostNapisane: 28 lis 2016 15:29:29
przez wokarkadi
Tak wiem gdzie gniazdo jest myślałem ze może masz możliwość zrobienia fotki wtyczki odb kabla do kompa nie tego w aucie ale jak masz usb to pewnie uklad masz w wtyczce obd
Masz możliwość gdzieś umieścić program co ci się łączy ???

Re: Interfejs diagnostyczny

PostNapisane: 28 lis 2016 15:36:57
przez brum
Program jest na chomiku. Łatwo go znaleźć.

OBD opis

PostNapisane: 01 lut 2017 19:32:49
przez grzerog
Witam. Nie mogę podpiąć się pod komputer oraz nie mogę wymrugać kodu usterek. Potrzebuję opis gniazda diagnostycznego z kolorami przewodów. U mnie w 6 gnieździe jest pusty styk. Luzem wisi niebieski przewód, na którym na jednym końcu jest konektorek taki, który wygląda jak by wysunął się z kostki. Drugi koniec tego przewodu jest odcięty. Frota B sport 2.2 Dti rok 2003. Proszę o pomoc. Dziękuję

Re: OBD opis

PostNapisane: 01 lut 2017 21:48:50
przez nesfor
grzerog napisał(a):Witam. Nie mogę podpiąć się pod komputer oraz nie mogę wymrugać kodu usterek. Potrzebuję opis gniazda diagnostycznego z kolorami przewodów. U mnie w 6 gnieździe jest pusty styk. Luzem wisi niebieski przewód, na którym na jednym końcu jest konektorek taki, który wygląda jak by wysunął się z kostki. Drugi koniec tego przewodu jest odcięty. Frota B sport 2.2 Dti rok 2003. Proszę o pomoc. Dziękuję

https://drive.google.com/open?id=0B4Ud713lYzp0SlNxbmlHb0JKb1U

Re: Interfejs diagnostyczny

PostNapisane: 02 lut 2017 07:47:22
przez grzerog
Dzięki będę szukał tego brakującego.

Re: Interfejs diagnostyczny

PostNapisane: 02 lut 2017 17:51:01
przez yuby194
Rozpracował ktoś już może podłączenie jakiegoś diagnostyka do ABS-u do 2,2 DTI?, bo znowu coś mi się kontrolka zaświeciła i wydać 100 zł na samą diagnozę to... przesada.

Re: Interfejs diagnostyczny

PostNapisane: 23 lut 2017 10:50:50
przez grzerog
Witam. Ja robiłem Bosch KRS i połączył się z ABS i nawet wskazał na uszkodzony czujnik. Pozdrawiam

-- Dodano 23 lut 2017 10:53:48 --

Sorry KTS

Re: Interfejs diagnostyczny

PostNapisane: 23 lut 2017 11:43:04
przez jrzeuski
Że KTS to potrafi, to powszechnie wiadomo, ale żeby sobie go sprawić do własnego garażu, to trzeba być Rockefellerem. Pytanie czym oprócz KTS da się to diagnozować.

Re: Interfejs diagnostyczny

PostNapisane: 23 lut 2017 12:01:19
przez bednar1982
Z przodu podpinasz pod dwa kable które idą do czujnika abs miernik, sprawdzasz Opór, jak coś się dzieje jest ok i idziesz do drugiego koła, i z tyłu nad mostem masz trzeci czujnik i tam też sprawdzasz jeśli jest wszędzie ok to trzeba sprawdzić instalację . od tyłu jest jeszcze kostka z lewej strony pod słupkiem też można sprawdzić , ja tak robiłem i wyszły mi dwa czujniki z przodu do wymiany. czujniki od nubiry II troszkę zeszlifowane i końcówki przerobione sprawują się .
Najlepiej zrobić pomiar i delikatnie pchnąć samochód pomiar powinien się różnić.

Re: Interfejs diagnostyczny

PostNapisane: 01 mar 2017 12:33:39
przez mfw
Witam, podpowie ktoś czy pod Frotke 2.2 dti 99r będzie działać takie cudo jak iCar2 lub iCar3
np.

http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 86660.html

http://allegro.pl/interfejs-icar3-bt-ob ... i_c=216435

planuje zakupić i zacząć samemu diagnozować silnik, ewentualnie też co polecacie w rozsądnych pieniążkach i jaki program do tego, czy tego typu jak ten SdProg czy np Torque sobie dają rade z łączniem z autem.

Re: Interfejs diagnostyczny

PostNapisane: 01 mar 2017 12:36:14
przez RudeBoy
żaden
Do opla 2.2dti kup sobie OpCom lub OpelScaner.

Re: Interfejs diagnostyczny

PostNapisane: 01 mar 2017 12:51:21
przez mfw
Czy tymi które wymieniłeś coś oprócz silnika jeszcze mogę zdiagnozować?

Re: Interfejs diagnostyczny

PostNapisane: 01 mar 2017 13:58:42
przez RudeBoy
mfw napisał(a):Czy tymi które wymieniłeś coś oprócz silnika jeszcze mogę zdiagnozować?


tak

Re: Interfejs diagnostyczny

PostNapisane: 01 mar 2017 16:03:23
przez mfw
Dzięki wielkie za rady, zamawiam, jak dostanę dam znać jak poszło z raczkowaniem z diagnostyka ;)