Strona 1 z 1

[B long]Schemat instalacji 2.2 dti

PostNapisane: 25 sty 2009 14:27:37
przez Kostek
Witam wszystkich!
Szukam i szukam i nie mogę poszukać?
Chodzi mi dokładnie o podłączenie trzech elektrozaworów, bo coś mi się wydają pomieszane kostki, a może nie ma to znaczenia :?:

Re: Schemat instalacji 2.2 dti long B

PostNapisane: 27 sty 2009 11:09:23
przez jack 2.2 dti
Kostek napisał(a):Witam wszystkich!
Szukam i szukam i nie mogę poszukać?
Chodzi mi dokładnie o podłączenie trzech elektrozaworów, bo coś mi się wydają pomieszane kostki, a może nie ma to znaczenia :?:


Ma to znaczenie , jeden jest recyrkulacja drugi turbina trzeci klapa. Ale napisz co się dzieje?

Re: Schemat instalacji 2.2 dti long B

PostNapisane: 27 sty 2009 19:33:11
przez Kostek
odwieczny problem z check enginem. zapala się i czasami gaśnie, a czasami nie, czasmi zapomina mu się zapalić. Próbowałem już chyba wszystkich metod naprawy tego problemu włącznie z mechanikiem elektrykiem, który w końcu wyprosił mnie z warsztatu, bo nie mógł sopbie poradzić z tym problemem. Chwytam się już wszystkich możliwości i może ktoś pomieszał z kostkami, tylko czy jakby były zamienione to nie palił by się cały czas?

Re: Schemat instalacji 2.2 dti long B

PostNapisane: 28 sty 2009 13:59:45
przez jack 2.2 dti
Czy są jakieś błędy? Jeśli są to jakie?

Re: Schemat instalacji 2.2 dti long B

PostNapisane: 29 sty 2009 20:23:44
przez Kostek
W Angli mechanik mówił coś o pompie paliwowej, że jakieś problemy z ciśnieniem, ale nie bardzo mu ufałem, bo miał sprawdzić też olej w ASB i powiedział, że ok. Po tygodniu ASB sie zepsuła i mechanik od ASB powiedział "brak oleju". W Polsce na kompie wyskoczył błąd P-1125, ale elektryk samochodowy też sobie nie poradził z tym problemem i koniec, końców wyprosił mnie z warsztatu (razem z samochodem). Teraz próbuje sam to rozwiązać.

Re: Schemat instalacji 2.2 dti long B

PostNapisane: 29 sty 2009 20:43:29
przez maciar
Kolory wtyczek siwa turbo,czarna egr zawór, niebieska kolektor ssący przeslony.Zapalalo mi sie jak mialem podciśnieniowe przewody przy tych zaworach popekane.Wsz ystkie są identyczne od strony dzialania .

Re: Schemat instalacji 2.2 dti long B

PostNapisane: 01 lut 2009 22:24:18
przez jack 2.2 dti
Kostek napisał(a):W Angli mechanik mówił coś o pompie paliwowej, że jakieś problemy z ciśnieniem, ale nie bardzo mu ufałem, bo miał sprawdzić też olej w ASB i powiedział, że ok. Po tygodniu ASB sie zepsuła i mechanik od ASB powiedział "brak oleju". W Polsce na kompie wyskoczył błąd P-1125, ale elektryk samochodowy też sobie nie poradził z tym problemem i koniec, końców wyprosił mnie z warsztatu (razem z samochodem). Teraz próbuje sam to rozwiązać.

Błąd P1125 występuje w dwóch przypadkach : 1 - układ sterowania ciśnienia doładowania lub 2- masa powietrza. Ja bym stawiał na ten drugi problem czyli sprawdź dokładnie przepływomierz powietrza.

Re: Schemat instalacji 2.2 dti long B

PostNapisane: 08 mar 2009 13:43:52
przez Kostek
No i problem (odpukać) się skończył. Po wymianie olejów (silnik, mosty) przypadkowo znalazłem jeszcze jeden pęknięty wężyk(ten od erg) i skasowaniu błędu p-1125 i chyba p-400 lub coś podobnego. Dzięki wszystkim za informacje.
Mam cichą nadzieję, że problem ten długo już nie wróci. :)

Re: Schemat instalacji 2.2 dti long B

PostNapisane: 08 mar 2009 14:26:40
przez ADAM SP3WXO
A propo pompy paliwa: frota 2.2 dti jej nie ma, podcisnienie wytwarza pompa wtryskowa i zasysa paliwo z baku. :wink:
Fajną wiedzę mają angielscy mechnicy, niestety mogłem się przekonać na własnej skórze.
Jak mogę coś zasugerować to znajdź warsztat gdzie pracuje polski mechanik.

Pomocy!! Potrzebne zdjęcia rozdzielki bezpieczników! 2.2dti

PostNapisane: 08 kwi 2010 14:56:43
przez Damian87
Potrzebuję zdjęcia rozdzielni bezpieczników w komorze silnika 2.2dti. Dokładnie to chodzi mi o zdjęcia jak kable wchodzą w plastikową obudowę od spodu. Mam straszny problem z ogarnięciem tego po wypadku gdzie zniszczona została ta puszka. Proszę kogoś o pomoc z takim silnikiem!!! Wystarczy odkręcić dwie śrubki z bocznego fartucha odwrócić puszkę i odpiąć osłonę. Potrzebne mi są zdjęcia jakie kable wchodzą w daną dziurkę. Uratuje mi to Auto, z góry dziękuje i pozdrawiam mój mail do zdjęć: maxpayn15@interia.pl