[A] Wymiana kolumny kierowniczej - parę problemów

Witam
Mam do wymiany kolumnę kierowniczą - komplet z krzyżakami( zużyte krzyżaki ale i potężne luzy na łożyskach w samej kolumnie)
Mam już dobrą używkę, ale ta nowa jest bez regulacji pochylenia - czy da się zamontować ją na podkładkach dystansowych tak, żeby była
o ok. 2cm niżej niż fabrycznie ?
Drugi problem- stacyjka: Najprościej wymieniłbym samą wkładkę stacyjki, ale co wtedy z immobiliserem?
Trzecia kwestia: Czy bez ściągacza poradzę sobie ze ściągnięciem koła kierownicy ? Popsikam WD40 i może zejdzie? Czy też jest inny sposób?
pzdr Nix
Mam do wymiany kolumnę kierowniczą - komplet z krzyżakami( zużyte krzyżaki ale i potężne luzy na łożyskach w samej kolumnie)
Mam już dobrą używkę, ale ta nowa jest bez regulacji pochylenia - czy da się zamontować ją na podkładkach dystansowych tak, żeby była
o ok. 2cm niżej niż fabrycznie ?
Drugi problem- stacyjka: Najprościej wymieniłbym samą wkładkę stacyjki, ale co wtedy z immobiliserem?
Trzecia kwestia: Czy bez ściągacza poradzę sobie ze ściągnięciem koła kierownicy ? Popsikam WD40 i może zejdzie? Czy też jest inny sposób?
pzdr Nix