Strona 1 z 3
		
			
				[A 2.0] Brak iskry i możliwości odczytania błędów z kompa
				
Napisane: 
06 kwi 2013 11:49:03 
				przez grzesiu911
				Witam,
mam problem. Po baaardzo długim postoju, (silnik był rozebrany), nie mogę odpalić. Po złożeniu prawie wszystkiego, podłączeniu wiązki, prawie wszystkich elementów, brak iskry i nie mogę odczytać błędów z kompa. Check engine w ogóle zachowuje się dziwnie. Mruga po przekręceniu kluczyka na on, i tak samo w drugą stronę, chwilę się świeci po powrocie kluczyka. Miał ktoś podobny problem albo mógłby podpowiedzieć, gdzie szukać problemu.
Iskra sprawdzana po wykręceniu świecy . Paliwo dostaje.
			 
			
		
			
				Re: Brak iskry i możliwości odczytania błędów z kompa.
				
Napisane: 
06 kwi 2013 11:52:22 
				przez brum
				immobiliser tak się zachowuje. ale można się z kompem połączyć.
komputer, kluczyk jest ten sam jak przed rozebraniem?
			 
			
		
			
				Re: Brak iskry i możliwości odczytania błędów z kompa.
				
Napisane: 
06 kwi 2013 11:54:20 
				przez grzesiu911
				tak, komputer i kluczyk pozostał ten sam. To jak mogę odczytać błędy? Z tym że ja to robiłem metodą domową, zwarcie dwóch pinów w kostce  

 
			 
			
		
			
				Re: Brak iskry i możliwości odczytania błędów z kompa.
				
Napisane: 
06 kwi 2013 12:00:51 
				przez brum
				to może źle zwarłeś.
			 
			
		
			
				Re: Brak iskry i możliwości odczytania błędów z kompa.
				
Napisane: 
06 kwi 2013 12:04:35 
				przez grzesiu911
				próbowałem już różne kombinacje (bo sam już nie byłem pewien). U mnie jest ta mała kostka 10-pinowa. Immo nie mam, więc to też odpada  
  
 
			 
			
		
			
				Re: Brak iskry i możliwości odczytania błędów z kompa.
				
Napisane: 
06 kwi 2013 12:06:18 
				przez kret2399
				witam, zmień mechanika 

 
			 
			
		
			
				Re: Brak iskry i możliwości odczytania błędów z kompa.
				
Napisane: 
06 kwi 2013 12:09:04 
				przez grzesiu911
				Haribo, cicho tam  

  To w sumie sam siebie musiałbym zmienić, bo ja się elektryką zajmowałem, heh.
 
			 
			
		
			
				Re: Brak iskry i możliwości odczytania błędów z kompa.
				
Napisane: 
06 kwi 2013 12:15:33 
				przez brum
				miganie CE jest znakiem że immo zablokowało. Jaki wygląda kluczyk?
i co znaczy że prawie wszystko podłączyłeś?
			 
			
		
			
				Re: Brak iskry i możliwości odczytania błędów z kompa.
				
Napisane: 
06 kwi 2013 12:56:05 
				przez kret2399
				zamiast kret to zrobie sobie napis HARIBO 

 prawie wszystko bo została jedna kostka nie podłączona 

 
			 
			
		
			
				Re: Brak iskry i możliwości odczytania błędów z kompa.
				
Napisane: 
06 kwi 2013 13:04:19 
				przez brum
				od czego?
			 
			
		
			
				Re: Brak iskry i możliwości odczytania błędów z kompa.
				
Napisane: 
06 kwi 2013 13:16:59 
				przez kret2399
				właśnie od czego to nie wiadomo chyba, ze Grześ znajdzie wolne miejsce do wpięcia.
			 
			
		
			
				Re: Brak iskry i możliwości odczytania błędów z kompa.
				
Napisane: 
06 kwi 2013 13:23:58 
				przez brum
				zdjęcie wtyczki i miejsca gdzie jest. Możliwe że to przez to nie pali. 
Czujnik położenia wału podłączony?
			 
			
		
			
				Re: Brak iskry i możliwości odczytania błędów z kompa.
				
Napisane: 
06 kwi 2013 17:47:46 
				przez grzesiu911
				Ok, wygląda to tak.
Wtyczki do złącza nie znalazłem. Poniżej jej zdjęcie.
I druga sprawa, sprawdziłem złączkę od cewki. I ....... podłączając próbnik do minusa na akku, w dwóch miejscach żarówka próbnika żarzy. Podłączając do plusa na akku, w tych samych dwóch miejscach żarówka próbnika świeci. Tu wydają mi się, że tak nie powinno być.
I sprawa trzecia. Podejrzewam że jest coś nie tak z masą. Na zdjęciu ostatnim widać kable masowe z wiązki wtryskiwaczy. W którym miejscu we Fronterze powinny być one podłączone. Może źle podłączone dają złą masę??? Sam nie wiem. Jakieś podpowiedzi baaardzo proszę.
Ps. fotki chyba ukażą się "od końca"
			 
			
		
			
				Re: [A 2.0] Brak iskry i możliwości odczytania błędów z komp
				
Napisane: 
06 kwi 2013 20:42:00 
				przez brum
				Masy podłącz do silnika. I sprawdź czy podłączyles czujnik wału.
Jutro zobaczę zdjęcia to może coś podpowiem.
			 
			
		
			
				Re: [A 2.0] Brak iskry i możliwości odczytania błędów z komp
				
Napisane: 
07 kwi 2013 16:06:58 
				przez grzesiu911
				Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi. Jutro raz jeszcze odłączę wszystkie kostki i podłączę je ponownie. Może coś faktycznie nie zostało podłączone. I sprawdzę czujnik, może się niechcący zluzowała kostka.
Pozdrowionka.
			 
			
		
			
				Re: [A 2.0] Brak iskry i możliwości odczytania błędów z komp
				
Napisane: 
07 kwi 2013 17:54:51 
				przez brum
				ze zdjęć trudno coś powiedzieć. może pomyliłeś wtyczki i pozamieniałeś kable od czujników.
			 
			
		
			
				Re: [A 2.0] Brak iskry i możliwości odczytania błędów z komp
				
Napisane: 
08 kwi 2013 09:51:20 
				przez grzesiu911
				Ok, elektryka poprawiona. Masa była źle połączona. Nadal nie odpala. Po sprawdzeniu błędów wyskakuje( 31- czujnik indukcyjny " na zgaszonym chyba tak będzie zawsze" i 44- sonda, uboga mieszanka)
Czyżby pompka paliwowa??
Iskry sprawdzić nie mam jak, bo sam siedziałem przy aucie.
			 
			
		
			
				Re: [A 2.0] Brak iskry i możliwości odczytania błędów z komp
				
Napisane: 
08 kwi 2013 09:57:27 
				przez brum
				to sprawdź iskrę i czy jest paliwo na listwie. A później sprawdź rozrząd.
			 
			
		
			
				Re: [A 2.0] Brak iskry i możliwości odczytania błędów z komp
				
Napisane: 
08 kwi 2013 10:00:48 
				przez grzesiu911
				paliwa na listwie nie za wiele, tylko smród. Ale aku już słabo kręcił, więc go podładowuję i spróbuję raz jeszcze. Może nie miał sił naciągnąć. Iskrę dopiero po południu no i ewentualnie rozrząd.  

 
			 
			
		
			
				Re: [A 2.0] Brak iskry i możliwości odczytania błędów z komp
				
Napisane: 
08 kwi 2013 14:09:07 
				przez ali
				grzesiu911 napisał(a):( 31- czujnik indukcyjny " na zgaszonym chyba tak będzie zawsze" i 44- sonda, uboga mieszanka)
Czyżby pompka paliwowa??
Iskry sprawdzić nie mam jak, bo sam siedziałem przy aucie.
Akurat tego sterownika nie znam ale nie spotkałem się z sytuacja w której podpięcie kompa na zgaszonym silniku generowało by jakikolwiek błąd. Ale jeśli z listwy "ledwo leci" a pokazuje "uboga mieszankę" to raczej problem pompy paliwa.