Strona 1 z 1

[All] Całkowity brak prądu

PostNapisane: 25 kwi 2012 19:39:48
przez mosi
Padł mi rozrusznik i wymontowałem go w celu naprawy po zamontowaniu go z powrotem i podłączeniu akumulatora nie ma prądu w całym aucie.
Sprawdzałem bezpieczniki i nic, prąd nie dochodzi do bezpieczników pod maską.Jak podłącze bezpośrednio te bezpieczniki z akumulatora to działa wszystko ale jak wtedy odepnę kabel prądowy od akumulatora to checkengine się nie świeci i frotka nie odpala.
Miał ktoś może już taki problem bo ja na razie jestem w :dupa: a długi weekend się zbliża.

Pomocy!!!

Re: Całkowity brak prądu

PostNapisane: 25 kwi 2012 20:19:13
przez jrzeuski
Masz 2 duze bezpieczniki na kablu z akumulatora, obok zbiornika płynu do wspomagania? One daja zasilanie na bezpieczniki pod maska i w kabinie.

Re: Całkowity brak prądu

PostNapisane: 25 kwi 2012 20:36:40
przez mosi
Nie mam takich bezpieczników.One są chyba w puszce bezpieczników ale do nich już prąd nie dochodzi.

Re: Całkowity brak prądu

PostNapisane: 25 kwi 2012 20:52:49
przez jrzeuski
To widocznie w A przed liftem jakos inaczej jest to rozwiazane :glaszcze:

Re: Całkowity brak prądu

PostNapisane: 25 kwi 2012 21:15:06
przez mosi
Wygląda to na przerwanie połączenia miedzy akumulatorem a bezpiecznikiem 60A ale ten checkengin mnie dziwi bo on ma zasilanie z aku a reszta nie :?
aha jak odpale auto przez dodatkowe podłączenie skrzynki bezpieczników i odłączę tą skrzynke to auto nie gaśnie i wszystko działa

Re: Całkowity brak prądu

PostNapisane: 26 kwi 2012 17:14:38
przez Czester 3477
wg mojej wiedzy główny przewód zasilający bezpieczniki połączony jest z( +) akumulatora na zacisku rozrusznika, tzn na jego elektromagnesie .

Re: Całkowity brak prądu

PostNapisane: 26 kwi 2012 18:59:41
przez mosi
Czester 3477 napisał(a):wg mojej wiedzy główny przewód zasilający bezpieczniki połączony jest z( +) akumulatora na zacisku rozrusznika, tzn na jego elektromagnesie .

Już problem rozwiązany nie zauważyłem tego kabla na rozruszniku i nie podpiąłem. :oops:
Ale przy okazji zauważyłem gdzie mi chłodziwo ucieka.
Dzięki za pomoc.

Brak pradu?

PostNapisane: 11 paź 2014 11:05:57
przez szary wilk
Witam wszystkich
Wczoraj wieczorem probowalem odpalic frotke a tu niestety zonk, samochod nie reagoal na kluczyk tzn nie chcial sie otworzyc. kiedy otworzylem normalnie i probowalem go uruchomic nie zapalila sie zadna kontrolka zer sygnalu itd. Co to moze byc?, bezpiecznik? jesli tak to ktory, z gory dziekuje za wszelkie info,moja frota to 2,2 dti 2003 rok

Re: Odp: Brak pradu?

PostNapisane: 11 paź 2014 12:06:58
przez brum
Akumulator

Re: Brak pradu?

PostNapisane: 11 paź 2014 14:45:57
przez szary wilk
tak, najprostrza z mozliwych rzeczy, juz kupiony nowy poczekam tylko az przestanie padac i wymiana dzieki za pomoc

Re: Brak pradu?

PostNapisane: 11 paź 2014 15:55:32
przez brum
A może po prostu to akumulator już nie trzyma i na tym nowym będzie ok.

Re: Brak pradu?

PostNapisane: 11 paź 2014 17:27:14
przez Semir
szary wilk napisał(a):tak, najprostrza z mozliwych rzeczy, juz kupiony nowy poczekam tylko az przestanie padac i wymiana dzieki za pomoc


Nie koniecznie nowe aku. Może zostawiłeś jakiś odbiornik włączony? Światła, radio ? Może wystarczy podładować aku i ok.

Były jakieś oznaki wcześniej czy od tak się nie dało ?