Krogulec napisał(a):przaktycznie bez dostepu, jak to zaizolowal to jego tajemnica, ale jest ok.
Niedawno wyciągałem tę wiązkę. Najpierw trzeba odłączyć kable od rozrusznika i czujnika oleju a potem od czujników w skrzyni i reduktorze (prędkościomierz). Schody się zaczynają dopiero pod maską, gdy wiązka już wisi przy łapie sprzęgła, ale tam się już nie ma co przetrzeć. Wiązkę rozprułem, bo szukałem, gdzie masa się podziała. Znalazłem ją dopiero w jednym ze złącz pod maską, ale za to już wiem jak ta wiązka w środku wygląda

U mnie te kable od wstecznego już były motane, więc pewnie też się kiedyś przetarły i to wada konstrukcji wiązki (biegnie wzdłuż skrzyni bez żadnego mocowania). Złączki od czujnika 4x4 też mi nie wyglądają na fabryczne (inne niż od wstecznego, choć sam czujnik identyczny).