[A 2.0] 11V na aku przy włączonym silniku i światłach

witajcie
mam problem jak w temacie, na moje oko powinno być ok 14V przy włączonym silniku a jest 11V wiem jedno, że aku już kończy swój żywot planuje go wymienić. Tłumaczę sobię, że aku słabe altek nie wyrabia i dlatego tak jest, to tłumaczenie ma sens? (np zwarcie celi) Czy po prostu nie kombinować wymienić aku i sprawdzić szczotki w alternatorze? Proszę o pomoc bo mi już łapy opadają do tego auta
Nie ma mnie teraz w domu a nie pamiętam jak ten altek wygląda od tyłu da się wymienić cały układ prostowniczy wraz z szczotkami bez całego rozkręcania tego alternatora? Bo wybitnie mi nie idzie grzebanie w alternatorach
(trafiam na same pozapiekane ukręcające się śruby)
mam problem jak w temacie, na moje oko powinno być ok 14V przy włączonym silniku a jest 11V wiem jedno, że aku już kończy swój żywot planuje go wymienić. Tłumaczę sobię, że aku słabe altek nie wyrabia i dlatego tak jest, to tłumaczenie ma sens? (np zwarcie celi) Czy po prostu nie kombinować wymienić aku i sprawdzić szczotki w alternatorze? Proszę o pomoc bo mi już łapy opadają do tego auta

Nie ma mnie teraz w domu a nie pamiętam jak ten altek wygląda od tyłu da się wymienić cały układ prostowniczy wraz z szczotkami bez całego rozkręcania tego alternatora? Bo wybitnie mi nie idzie grzebanie w alternatorach
