Dzisiaj wybłyskałem sobie kody (robiąć zwierke spinaczem pin nr5 i nr6)i wymrygało mi kolejno ...45 Sonda lambda lub jej obwód, za bogata mieszanka paliwowo – powietrzna.....16 Czujnik spalania stukowego lub jego obwód, brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec)......19 Sygnał obrotomierza lub jego obwód (przerwany sygnał).....71 Czujnik temperatury powietrza lub jego obwód, wysokie napięcie.......73 Przepływomierz powietrza lub jego obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)Patrząc na te błędy co sądzicie?czy przyczyną może być nieoryginalny dorobiony kluczyk bo wszystko na to wskazuje.Auto na tym kluczyku pali ale świeci się ECU i silnik jest jakby zamulony przy dodawaniu gazu.Wczoraj odpiąłem od akumulatora klemę plusową nic to nie dało.Dzisiaj odpiąłem minusową i  efekty te same,znowu wybłyskałem kody  nic to nie dało,błędy te same.  

 walcząc z problemem kolejny dzień  byłem u kolegi skasował mi błędy jazda próbna i znowu pojawiły się 2 błedy kolejne kasowanie i pełen sukces wszystko jest w porządku.Autem byłem w trasie i wszystko w porządeczku ECU się nie pali silnik normalnie się zbiera i już mam  problem z głowy  

 dorabiany kluczyk funkcjonuje dobrze wina leżala po stronie zarejestrowanych błędow sterownika silnika.Dzięki wszystkim za zaangażowanie.