| Witamy ! |
|---|
|
|



jrzeuski napisał(a):
PS. Zakaz odłączania aku od pracującego sprawnego alternatora to taki sam urban legend jak zakaz odpalania na kable.








Galus napisał(a):Okazało się że winny był przekaźnik. Siedzi pod plastikiem przy podłodze od strony kierowcy.
brum napisał(a):Może być słaba masa w kierunkach lub wstecznym.
Z wstecznego wyjmij żarówki i zobacz.


brum napisał(a):Może być słaba masa w kierunkach lub wstecznym.
Z wstecznego wyjmij żarówki i zobacz.

Bo to jest przekaźnik od pompy paliwa.

jrzeuski napisał(a):Bo to jest przekaźnik od pompy paliwa.


paulo83 napisał(a):Zastanawia mnie znaczny spadek poziomu naładowania przy włączonym wstecznym oraz skoki poziomu naładowania po włączeniu kierunkowskazu. Kiedy wyłączam kierunkowskaz lub wsteczny to wskazówka wraca do poprzedniego poziomu.


To w B kabel od alternatora idzie do skrzynki a nie klemy?bednar1982 napisał(a):Teraz pozostaje odłączony od skrzynki bezpieczników kabel od alternatora.


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości