Witamy ! |
---|
|
grzesiu911 napisał(a):Raczej już wszystko ok, nie pozamieniane (piszę raczej bo sam już nie wiem, co może się dziać).
Niby pozostał ten czujnik, chociaż jak wszędzie czytam, to on odpowiadałby również za paliwo, a mianowicie nie szedł by impuls do przekaźnika pompy i paliwa by nie podawało. Spróbuję go całego wykręcić, wyjąć, przeczyścić, chociaż tam nie ma raczej co czyścić i założę go ponownie. Jak nie zadziała to szrot i drugi czujnik.
Check przy przekręconym kluczyku ładnie świeci. Jak kręcę, to chwilę świeci i gaśnie. Co wydaje mi się, że po tych kilku sekundach idzie z czujnika wału impuls, i komp to przechwyca.
Czujnik polozenia walu korbowego (czujnik obrotow silnika)
1 & 2 - 10.3-14.3 Ω
2 & 3 - 0.3-0.5 Ω
Zaplon wylaczony
Odlaczona wtyczka od czujnika
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość