przez Rafal B » 19 gru 2013 23:25:28
Dziękuję za odpowiedzi.
Aby sprawdzic piny w kostce muszę zdemontować
ten duży plastik pod kierownicą (prawie połówka kokpitu)
czy wystarczy tylko odkręcić tą czarną osłonę kolumny kierowniczej,
która składa się z dwóch części (góra i dół, czyli nad i pod kierownicą)
- tam gdzie jest stacyjka ???
Padło w wypowiedziach,że oryginalna manetka od 3.2 benzyna nie będzie pasować do DTI.
Wydaje mi się, że to nie prawda,
Ponieważ,
sprawdzam w EPC i nie ma tam rozdzielenia ,ze manetki z tempomatem były inne w DTI i 3,2 benzyna.
Jest tylko rozdzielanie na numery nadwozia:
do XV617212 i
od XV617213.
Po czym zatem odróżniacie manetkę od benzyny lub diesla?
-- Dodano 15 sty 2014 21:42:42 --
Witam ponownie
Mój wywiad rozpoznawczy zakończony.
Kupiłem cały cały zespół przełączników z tempomatem i komputerem pokładowym.
Teraz montaż.
Jednak mam problem z kierownicą. Czy kierownica jest na wieloklinie?
Mam sciągacz do kierownic Opla, ale do Vectry, Colibry Astry. Tam pacuje,
A Frontera to w zasadzie japońska myśl techniczna, a Oni są inni.
Proszę o radę jak zdjąć kierownicę, aby było bezpiecznie?
Na taśmie piszą, że trzeba odpowiednio obrócić 3 razy odwrotnie do wskazówek zegara i coś tam, coś tam...