Witamy ! |
---|
|
RudeBoy napisał(a):te chińskie opcomy to każdy inny i każdy czegoś nie potrafi.
Najlepszy z tych interfejsów to był Opel Scanner na USB od Viakena robił wszystko i łączył się ze wszystkim oprócz 3.2V6
ali napisał(a):RudeBoy napisał(a):te chińskie opcomy to każdy inny i każdy czegoś nie potrafi.
Najlepszy z tych interfejsów to był Opel Scanner na USB od Viakena robił wszystko i łączył się ze wszystkim oprócz 3.2V6
Mój tylko nie robi ABS w B, a z tego co patrzył Brum, to opelscaner też nie, może po prostu ABS nie jest w B podpięty do magistraali, bo już w A łączyłem się z ABS.
RudeBoy napisał(a):
I co ten twój gada nawet z 3.2V6?
ali napisał(a):RudeBoy napisał(a):
I co ten twój gada nawet z 3.2V6?
Przecież 3.2 to isuzu, tak jak 2.8, pisałem że gada z oplowskimi
ali napisał(a):Ja mam opcom 090714 i są wszystkie oplowskie silniki plus VM.
Gracek napisał(a):ali napisał(a):Ja mam opcom 090714 i są wszystkie oplowskie silniki plus VM.
Zainstalowałem 090714 i po wybraniu Frontera B z każdego rocznika jest tylko silnik diesla Y22DTH. Co do maxiecu i interfejsu mpm-com to po zainstalowaniu demo z ich stronki, jest diagnostyka abs ale silników benzynowych również brak. Próbowałem zainstalować jeszcze vaux-com ale musi mieć interfejs podłączony.
adam-wwy napisał(a):Nie łączy się bo 2.2i ma sterownik silnika Isuzu z tego co widziałem. Też tak kombinowałem i nic z tego. ELM za około 40zł i scanmaster się połączył.
ali napisał(a):Szukaj z innego rocznika, np x22xe oraz x20se masz w 1998, x22dth masz 1999, y22dth masz 2001, 25TDS -1998,
Tak trudno poklikać ?
RudeBoy napisał(a):ELM to kupa, szkoda na to pieniędzy
lysy napisał(a):RudeBoy napisał(a):ELM to kupa, szkoda na to pieniędzy
Do podstawowych paramentow pracy jest OK. Mozna zweryfikowac blad wskaznik temp itp
Komputer z OPLA to to nie jest
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości