przez Huberek » 22 sty 2014 00:03:55
Obwód lampki ładowania jest połączony z cewką przekaźnika który wysterowuje wentylator nagrzewnicy (jeśli ładowanie jest OK przekaźnik łapie i podaje zasilanie na wentylator, dalej na rezystor i przełącznik prędkości)
Jeśli cewka tego przekaźnika jest spalona to może podawać masę na lampkę ładowania przez cały czas i wtedy będzie świecić (z drugiej strony lampki jest plus wspólny dla wszystkich kontrolek)
Nie wiem gdzie ten przekaźnik jest ale powinien mieć przewód czarny do masy i biały do kontrolki.
Zegar i radio są zmasowane czarnymi przewodami i mogą być połączone razem z masą tego przekaźnika.
Zegar i radio wisi na wspólnym zasilaniu - może w tym obwodzie jest coś nie tak - tam bezpiecznik powinien być 10 A.
-- Dodano 22 sty 2014 00:12:50 --
Z tego przekaźnika:
biały gruby na zasilanie, niebieski gruby do wentylatora
czarny cienki masa, biały cienki łączy się z biało czerwonym (ładowanie i kontrolka)
radio z zegarem zmasowane osobnymi przewodami - może zacisk jest wspólny
radio z zegarem mają wspólny przewód do podświetlenia: zielono-niebieski
-- Dodano 22 sty 2014 07:57:54 --
Chyba że padnięte są diody wzbudzenia w altku. One zasilają tylko kontrolkę, więc ładowanie będzię ok.
To łatwo sprawdzić, zdjąć przewód z zacisku alternatora, pomiędzy zaciskiem i masą powinno być 14V. albo uszkodzony ten przewodzik gdzieś i podaje masę przez ten nieszczęsny przekaźnik. Innej możliwości nie ma.
Kupię do froty A:
głośniki wysokotonowe drzwi, wtyczki wentylatorów, światła przeciwmgielne
tel 519-079-254