po wywaleniu ECU licznik przestał działać. brawo dla inżynierów za takie podłączenie(przez immo i ECU).
może ktoś pomoże? ja kilka prób zrobiłem i nic

wał się kręci więc daje sygnał na czujnik P14 dalej sygnał idzie do licznika. Ale wychodzi z niego i idzie do immo przewodem szaro-czerwonym na ścieżkę 1044.
http://pics.tinypic.pl/i/00355/tu1p7vuv26zw.jpgsygnał wchodzi w moduł immo(K117) kablem szaro-czerwonym na pin 6 i wychodzi pinem 8 do ECU. teraz to już kabel niebiesko-czerwony i idzie do ścieżki 140.
http://files.tinypic.pl/i/00355/xyz5ou7lmfcq.jpgsygnał idzie dalej niebiesko-czerwonym i wchodzi do ECU(K61) na pin 9.
http://files.tinypic.pl/i/00355/zhh2bag1lbzw.jpgw module immo jak widać między pinami 8 i 6 jest przekreślone immo, czyli jeśli nie ma immo to pin 8 i 6 lub ich przewody się łączą razem. ja tak to rozumię.
jakieś pomysły?
-- Dodano Pn 29 kwi 2013 17:26:27 --
Nie było masy na przewodzie. dlatego nie świeciło 4x4 i licznik nie działał.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
