Wirtualne /lub nie/ drzewo

Ruszyła akcja "Posadź drzewo" firmy Tetra Pak, przygotowana przez agencje reklamowe Opus B i Harder & Harder. Stronę internetową zrealizowała agencja interaktywna E_misja. Celem akcji w 2008 roku jest zasadzenie 70 tys. drzew na terenach polskich parków narodowych.
Tetra Pak akcję sadzenia drzew w parkach narodowych prowadzi od 2006 r., w tym roku akcja wsparta jest sadzeniem wirtualnego lasu. Użytkownicy internetu zachęcani są do włączenia się w akcję poprzez sadzenie wirtualnego drzewa w zamian za uzyskanie obietnicy posadzenia prawdziwego.
Uruchomiona została specjalna strona internetowa http://Quicksilver.posadzdrzewo.pl , za pośrednictwem której internauci mogą zasadzić 70 tys. wirtualnych drzew.
Finał akcji planowany jest na 25 kwietnia br., kiedy to na całym świecie obchodzony jest Światowy Dzień Drzewa (Arbor Day), przeprowadzany pod patronatem Organizacji ds. Wyżywienia i Rolnictwa (FAO) ONZ.
(AMS)
Ja już posadziłem http://Quicksilver.posadzdrzewo.pl
Tetra Pak akcję sadzenia drzew w parkach narodowych prowadzi od 2006 r., w tym roku akcja wsparta jest sadzeniem wirtualnego lasu. Użytkownicy internetu zachęcani są do włączenia się w akcję poprzez sadzenie wirtualnego drzewa w zamian za uzyskanie obietnicy posadzenia prawdziwego.
Uruchomiona została specjalna strona internetowa http://Quicksilver.posadzdrzewo.pl , za pośrednictwem której internauci mogą zasadzić 70 tys. wirtualnych drzew.
Finał akcji planowany jest na 25 kwietnia br., kiedy to na całym świecie obchodzony jest Światowy Dzień Drzewa (Arbor Day), przeprowadzany pod patronatem Organizacji ds. Wyżywienia i Rolnictwa (FAO) ONZ.
(AMS)
Ja już posadziłem http://Quicksilver.posadzdrzewo.pl