Strona 1 z 4
Załamka

Napisane:
12 sie 2010 19:55:27
przez lanbo
2300 zł remont pompy wtryskowej i nie jestem pewien czy to wszystko niech mnie ktoś dobije

Re: Załamka

Napisane:
12 sie 2010 19:58:28
przez brum
Trzeba było kupić benzynę z lpg i by taniej wychodziło paliwo i wgl

Re: Załamka

Napisane:
12 sie 2010 20:07:18
przez lanbo
Dzięki stary na Tobie można zawsze polegać
Re: Załamka

Napisane:
12 sie 2010 20:14:08
przez brum
spoko

Re: Załamka

Napisane:
12 sie 2010 20:18:08
przez lanbo
Re: Załamka

Napisane:
12 sie 2010 22:13:12
przez ijido
poszukaj używki może wyjdzie dużo taniej
albo innego mechanika
Re: Załamka

Napisane:
12 sie 2010 23:50:44
przez lanbo
używka 1600 bez gwarancji i wymiany wyjdzie prawie to samo a gościu daje rok gwarancji
Re: Załamka

Napisane:
13 sie 2010 07:24:29
przez Krogulec
160 + wymiana to to samo co 2300 ?
Ja bym się nie zastanawiał nad używką, choć bym miał za rok wymieniać znów. Chyba że nie jesteś emocjonalnie przywiązany do 2300 złotówek wtedy co innego.
Re: Załamka

Napisane:
13 sie 2010 07:36:22
przez danielrajszczak
Sugeruję aby mechanik tylko ja wyjął, a na diagnozę znajdź sobie inny warsztat ze specjalistycznym oprzyrządowaniem i niższą ceną 2300 pln to raczej za dużo. Mnie też niebawem to czeka więc trzymam za Ciebie kciuki a sam odkładam by nie być w czarnej D jak to się stanie.
Re: Załamka

Napisane:
13 sie 2010 14:18:31
przez lanbo
w poniedziałek napiszę co dalej narazie nic niewiadomo a gościu ma odpowiedni sprzęt w tamtym roku umówiłem się z nim na 1500 zł a wziął 300zł myślę że jest dobry wtedy się udało a teraz nie. Raz na wozie raz pod wozem

wszystko się kiedyś kończy tylko dlaczego takie drogie te pompy

Re: Załamka

Napisane:
13 sie 2010 14:21:58
przez lanbo
Krogulec napisał(a):160 + wymiana to to samo co 2300 ?
Ja bym się nie zastanawiał nad używką, choć bym miał za rok wymieniać znów. Chyba że nie jesteś emocjonalnie przywiązany do 2300 złotówek wtedy co innego.
Krogulec przepraszam używka 1600 pomyliłem się a nie 160
http://allegro.pl/listing.php/search?category=19409&sg=0&order=pd&string=pompa+frontera&change_view=1
Re: Załamka

Napisane:
13 sie 2010 19:28:07
przez FROTERKA
Od czego się psuje pompa wtryskowa ?
Re: Załamka

Napisane:
13 sie 2010 19:53:17
przez sylwian70
Pochwale się we wtorek utopiłem frote w rzece chciałem tylko opłukać sobie przednie koła a wyszlo na to że opukalem wnętrze,woda po fotele,straty po wodowaniu- trzeba było wytrgać cała wykładzine i wysuszyć już wysuszone zamontowane,pęknięcie kolektora wydechowego,przytarte łozyska alternatora,jeszcze nia zaglądalem do mostów i skrzyni z reduktorem.Tfu narobiłem sobie roboty przez głupote ot co taka mała załamka
Re: Załamka

Napisane:
13 sie 2010 20:06:00
przez Arni
FROTERKA napisał(a):Od czego się psuje pompa wtryskowa ?
Od starości, od zanieczyszczonego paliwa. Pompa to bardzo precyzyjne i czułe urządzenie.
Re: Załamka

Napisane:
13 sie 2010 21:07:23
przez konik
Arni napisał(a):FROTERKA napisał(a):Od czego się psuje pompa wtryskowa ?
Od starości, od zanieczyszczonego paliwa. Pompa to bardzo precyzyjne i czułe urządzenie.
...od jeżdżenia na rezerwie,...
Re: Załamka

Napisane:
13 sie 2010 21:17:52
przez Sylwek
konik napisał(a):Arni napisał(a):FROTERKA napisał(a):Od czego się psuje pompa wtryskowa ?
Od starości, od zanieczyszczonego paliwa. Pompa to bardzo precyzyjne i czułe urządzenie.
...
quote]
Bo paliwo chłodzi tego typu pompy.im wiecej jego jest tym lepiej.
Re: Załamka

Napisane:
13 sie 2010 21:22:27
przez danielrajszczak
Ni chu...chu... rezerwa i jazda na niej to nie to! Paliwo chłodzi tylko sterownik, chyba, że piszemy o jakimś mega schłodzonym ON który to tłoczy nasz pompo-wtryskiwacz. Na pustym baku = tak! Złe paliwo i przebieg to przyczyny - kupujemy np. modele wersji B 1999-2002/03 z przebiegami na licznikach od 100-250tyś - należy dodać kolejne 100 lub więcej - po 250 tyś pompa siada, a dokładniej sterownik (ten wcześniej bo to niezły kibel firmy BOSH) i jednocześnie mniej lub więcej zużyte elementy samej pompy. Uważam, że nie jest źle biorąc pod uwagę co w dieslu padnie. Jesteśmy (my posiadacze, nieraz świeżo upieczeni, załamani tą sytuacją). Ale nie oszukujmy się -to ma prawo popsuć się! To precyzyjne urządzenie, właśnie m.in. poprzez nie diesel w swoich czasach był tą droższą opcją... Coś za coś. I tak mamy fajnie np. rozrząd w przypadku wersji B dti 1999-2004 na łańcuchu;) Sam motor o wiele trwalszy. Samo spalanie jest w rozsądnych widełkach 8-11l/100km... I wiele innych za. Oczywiście nieraz zastanawiam się: JAK FAJNIE BY BYŁO z 3.2 V6;)))) Tylko... czy lepiej?
Re: Załamka

Napisane:
13 sie 2010 23:11:35
przez lanbo
sylwian70 napisał(a):Pochwale się we wtorek utopiłem frote w rzece chciałem tylko opłukać sobie przednie koła a wyszlo na to że opukalem wnętrze,woda po fotele,straty po wodowaniu- trzeba było wytrgać cała wykładzine i wysuszyć już wysuszone zamontowane,pęknięcie kolektora wydechowego,przytarte łozyska alternatora,jeszcze nia zaglądalem do mostów i skrzyni z reduktorem.Tfu narobiłem sobie roboty przez głupote ot co taka mała załamka
Mam to samo + załamka a miałem wyciągać skrzynie bo cieknie symering na wale i regenerować sprzęgło wtopę miałem w tamtym roku mosty wytrzymały zimę bez zmiany oleju a wykładzinę podwijałem farelka i gazety niechciało mi się całej wyciągać a kolektor pospawałem

Re: Załamka

Napisane:
14 sie 2010 18:35:52
przez maju
danielrajszczak napisał(a):... pompa siada, a dokładniej sterownik...
Z tego co wiem można wymienić odpowiedni element sterownika i wszystko gra.
Jakiś czas temu miałem problemy z zapalaniem, trzeba było długo kręcić zanim zaskoczył.
Podczas diagnozowania okazało się że to sterownik pompy - jak się podgrzewało sterownik to zapalał bez problemu. W sterowniku był wymieniony jakiś element, majster nie potrafił tego nazwać, ale gdy dokładniej popytałem to wnioskuję, że była to chyba jakaś końcówka mocy która steruje jakimś tłoczkiem. Po wymianie tylko tego elementu problem ustał.
Re: Załamka

Napisane:
17 sie 2010 12:45:11
przez Krogulec
Masz dobrego mechanika - najczęście chcą wymieniać.