STRUNA napisał(a):Frontera niewątpliwie ma wiele wad, i brak jej wielu rzeczy. Konstrukcja tego auta pamięta dalekowschodnie lata 80.
Zatem ważne aby chwalić swoje ale i pamiętać że nie wszystko co nasze to najlepsze
Gorrrrąąąco pozdrawiam i polecam wszystkim uczestnictwo w rajdach czy przeprawach!! To świetny test Waszych aut i Waszych umiejętności.
i tu się z tobą nie zgodzę
to że frota ma konstrukcję z lat 80 to zaleta, dzięki temu ma bardzo solidne podwozie (w tamtych czasach szło się w wytrzymałość, a nie obniżanie masy za wszelką cenę)
z tyłu jest Dana 44, to bardzo mocna oś w jeep-ach są 30 lub 35, no chyba że rubikon on stoi też na 44
co do napędu, to owszem stały napęd na 4 buty jest lepszy na szosie, ale w terenie im prostsza konstrukcja tym lepiej, więc napęd dołączany na sztywno ma same zalety
co do różnic to moim zdaniem nie są one tak duże jak według ciebie
Frota 3,2 ma bardzo mocne podzespoły (silnik,skrzynia reduktor, wały i pancerny most tylni) tak naprawdę jedyna pięta achillesowa to przedni napęd (odpowiednik dany 30 - jeepie to standard)
ramy i tylne zawieszenia są bardzo wytrzymałe w obu autach, zawias przedni jest oczywiście, ze względu na poziom skomplikowania, bardziej awaryjny we frocie, niż w jeepie, ale za to prześwit po lifcie będzie dużo większy niż przy sztywnej osi
tak więc można powiedzieć że auta te są bardzo podobne do siebie
oczywiście frotę profesjonalnie jest o wiele trudniej pomotać ( i na pewno zdecydowanie więcej to kosztuje) ale da się
a tak z ciekawości zapytam
co zrobi większe wrażenie kolejny pomotany jeep, czy nietuzinkowo pomotana frota
