RudeBoy napisał(a):Gumek się nie ocenia. Je się po prostu wymiania bo są tanie.
Rozbiorę jedną głowicę (tę z urwaną świecą, bo raczej i tak na złom się nadaje z tego powodu) i zobaczę jak do tych gumek się dobrać.
Głowice powinieneś sprawdzić czy jest szczelna.
Pęknięć nie widać ani olej z wodą się nie mieszał przed rozbiórką, to nie zamierzam inwestować w sprawdzenie w specjalizowanym warsztacie, bo za każdą sztukę sobie liczą a mam 2 silniki + zapasowa to razem 9 głowic.
A owalizacje cylindra sprawdziłeś? Bo to że rys nie ma czy progu to jeszcze nic nie znaczy...
Test szczelności poprzez zalanie naftą chyba wystarczy? Silnik ma tuleje, więc jakbym coś znalazł to przekładka kompletu tuleja+tłok z pierścieniami załatwiłaby sprawę.
Świeca pewno wchodzi do komory wstępnej.
No właśnie tak to wygląda. Do tego ten wylot komory jest za mały, żeby tam coś włożyć i pogmerać w poszukiwaniu końca świecy, żeby podważyć.