Strona 1 z 1
DTI VS V6 oraz inne silniki świata oraz dochodzenie się

Napisane:
14 paź 2014 17:53:39
przez Semir
Ze względu że nie każdy temat musi być gnojony tu można się dochodzić
co, jak, dla czego ?
Szczelne, czy nie szczelne. Utonie czy popłynie, czy komputery się zaleją.
Proszę bardzo.
Brum mówisz i masz. Jaki problem.
Re: DTI VS V6 i inne dochodzenie się

Napisane:
14 paź 2014 17:56:28
przez brum
ja bym to nazwał inaczej - dti vs pozostałe silniki

Re: DTI VS V6 oraz inne silniki świata oraz dochodzenie się

Napisane:
14 paź 2014 19:23:11
przez mody1
Kiedyś najlepszy był 2.8
A teraz każdy, który jeździ
Re: DTI VS V6 oraz inne silniki świata oraz dochodzenie się

Napisane:
14 paź 2014 19:24:44
przez Semir
mody1 napisał(a):Kiedyś najlepszy był 2.8
A teraz każdy, który jeździ
100%
Jednak nie dla wszystkich.
Re: DTI VS V6 oraz inne silniki świata oraz dochodzenie się

Napisane:
14 paź 2014 20:56:40
przez adrianee36
Najlepsze to chyba V8 M60 BMW lub M50 2.5 no i oczywiscie M57 3.0d . Silniki kochane przez wszystkich i przez driftujacych uplaczy BMW i maniaków terenowych zmot , i ludzi kochajacych patrole.... a potem jest długo długo nic....
Re: DTI VS V6 oraz inne silniki świata oraz dochodzenie się

Napisane:
19 paź 2014 22:09:14
przez zendi1985
Najlepsze silniki to 3,0 D z mercedesa w124 wolnossace nie zylowane i co najwazniejsze wieczne nie do zaj..........nia. Moze mocy malo ale za to silnik praktycznie niezniszczalny nawet w exstremalnych warunkach
Re: DTI VS V6 oraz inne silniki świata oraz dochodzenie się

Napisane:
20 paź 2014 16:22:15
przez adrianee36
no pomijajac fakt mocy to tez bym stawiał stare silniki merca na pierwszym miejscu..
tata smigał w123 i w124 3.0 i 2.0D nigdy nie zmieniane oleje filtry itp. i zawsze jechały, przebiegi 880 000km i same jechały na złom bo buda zgniła.
Re: DTI VS V6 oraz inne silniki świata oraz dochodzenie się

Napisane:
20 paź 2014 21:28:09
przez zendi1985
adrianee36 napisał(a):no pomijajac fakt mocy to tez bym stawiał stare silniki merca na pierwszym miejscu..
tata smigał w123 i w124 3.0 i 2.0D nigdy nie zmieniane oleje filtry itp. i zawsze jechały, przebiegi 880 000km i same jechały na złom bo buda zgniła.
mojemu kuplowi w W124 wywalilo olej na chodnik bo mechanik zapomnial dobrze korek od miski dokrecic i bez oleju przyjechal z Rybnika do Gliwic wkrecil kawalek galezi z szmata zalal olejem i wrocil do Rybnika
Jakby sie tylko dalo to bym kombinowal do swojej froty jakis silnik z mietkow cos typu 3,2 CDI
Re: DTI VS V6 oraz inne silniki świata oraz dochodzenie się

Napisane:
20 paź 2014 22:20:27
przez adrianee36
no ale juz te nowe silniki merca , to kupa jak kazda inna.