Strona 1 z 2

Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 21:20:45
przez Mafijny007
Nie jestem pewien gdzie mogę o to spytać.....
Więc jeśli to złe miejsce wybaczcie mi ;)
Czytam wytrwale forum i ciekawi mnie jedna sprawa.... Jeśli mówicie o Ftonterze z górnej półki to o jakiej cenie mowa?
Chodzi o takie które nie potrzebują dużego pakietu startowego.....
Byłby to mój pierwszy samochód i wiadomo..... Młody jestem 20 lat :D Nie bardzo z kasą to bywa.......

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 21:24:39
przez Odoll
Frota bez pakietu startowego :shock: takiego cuda jeszcze nie widziałem :niewiem:
Jak ktoś coś takiego pisze to niezły z niego bajkopisaż :D

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 21:27:41
przez Mafijny007
Dokładnie chodzi mi o to. JEŚLI trafię na autko w dobrym stanie :) To kupując Frotkę za 7000 zł mogę liczyć na "sprawne" auto?

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 21:28:57
przez Semir
Jak to będzie frota B to nie będzie sprawna. Na forum koledzy mają do sprzedania froty A i ja by poszukał od kogoś pewnego z forum.

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 21:29:11
przez bart322
Allegro sie popsulo? Posortuj od najwyzszej ceny, to i zobaczysz po ile sa +/- te z "gornej polki"... cenowej polki :P

-- Dodano 28 sty 2014 21:30:06 --

Mafijny007 napisał(a):Dokładnie chodzi mi o to. JEŚLI trafię na autko w dobrym stanie :) To kupując Frotkę za 7000 zł mogę liczyć na "sprawne" auto?


Mozesz. Ja "troche" drozej sprzedalem niedawno frote... z 1993 r ;)

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 21:34:02
przez Mafijny007
Dzięki :)
Widzę światełko w tunelu :D
Będę czytał i zbierał kasę teraz :D

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 21:40:03
przez Odoll
Za 7000 frotka A może być w przyzwoitym stanie (jak na swój wiek oczywiście) ale nie licz na to że NIC w nią nie włożysz .

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 21:44:02
przez Mafijny007
Nie no o zerowym pakiecie na start nawet nie myślę, ale żeby nie wyniósł 4000 jak niektórzy piszą..... Tego się obawiam.....

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 21:51:23
przez bart322
Kup DTI, jak dobrze trafisz, to pakiet startowy 3k na regeneracje pompy :D

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 21:53:47
przez Odoll
Najtaniej i w zakupie i w serwisie wychodzi A 2,0 i pobawić tym się da w terenie , no tylko rakieta to to nie jest 8;)

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 22:00:07
przez Mafijny007
Rakieta nie musi być. Silnik 2.0 najwyżej bo dla mnie opłaty wchodzą w grę :D
A jeśli chodzi o siągi to dla mnie liczy się przyjemność z jazdy po normalnej drodze. Największym wyzwaniem będzie dla mojego auta przejazd przez powiedzmy 20 cm śniegu :D Czasem trochę błota letnią porą i tyle ;) Nie musi być jakaś rakieta jak na pierwsze auto. :)

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 22:04:16
przez ali
Mafijny007 napisał(a):Rakieta nie musi być. Silnik 2.0 najwyżej bo dla mnie opłaty wchodzą w grę :D
A jeśli chodzi o siągi to dla mnie liczy się przyjemność z jazdy po normalnej drodze. Największym wyzwaniem będzie dla mojego auta przejazd przez powiedzmy 20 cm śniegu :D Czasem trochę błota letnią porą i tyle ;) Nie musi być jakaś rakieta jak na pierwsze auto. :)


No własnie 2.0 to po normalnej drodze nie jest rakietą, w terenie daje fajnie rade bo ma reduktor :mrgreen:

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 22:08:00
przez Mafijny007
I w gazie powinna dać radę :) Do tej pory nie dane mi było zobaczyć takiej na olej napędowy......

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 22:10:59
przez Odoll
Mafijny007 napisał(a):I w gazie powinna dać radę :)

Daje rade tylko bagażnik "znika"
Mafijny007 napisał(a):Do tej pory nie dane mi było zobaczyć takiej na olej napędowy......

:niewiem: a to dziwne bo ja widziałem 2,8 TDI , ale to już inna pólka cenowa i warsztatowa :( :<:

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 22:11:20
przez Mafijny007
Ale..... Jeśli chodzi o wydatki o obiło mi się o uszy, że lecą progi i nadkola są też zjadane przez korozję..... Tu myślę, że rozchodzi się o poziom dbania o autko :) Wiadomo... Mniej zabawy offroad, mniej uszkodzeń.

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 22:16:41
przez ali
Mafijny007 napisał(a):Ale..... Jeśli chodzi o wydatki o obiło mi się o uszy, że lecą progi i nadkola są też zjadane przez korozję..... Tu myślę, że rozchodzi się o poziom dbania o autko :) Wiadomo... Mniej zabawy offroad, mniej uszkodzeń.



Myślisz że błoto na poligonie jest solone ? bo drogi zimą tak.

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 22:20:22
przez bart322
Mafijny007 napisał(a):Rakieta nie musi być. Silnik 2.0 najwyżej bo dla mnie opłaty wchodzą w grę :D
A jeśli chodzi o siągi to dla mnie liczy się przyjemność z jazdy po normalnej drodze. Największym wyzwaniem będzie dla mojego auta przejazd przez powiedzmy 20 cm śniegu :D Czasem trochę błota letnią porą i tyle ;) Nie musi być jakaś rakieta jak na pierwsze auto. :)


Mam dla Ciebie rade. Nie kupuj terenowki.
Skoro nie jest Ci potrzebna, licza sie oplaty i przyjemnosc z jazdy, to bez sensu, bo koszty utrzymania sa wieksze, niz osobowki.

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 22:25:44
przez Mafijny007
Zimą bardzo jest potrzebna....
Latem też korci żeby wyjechać na polne drogi i poszaleć lecz nie tak jak widzę na filmach offroad..... Będzie to spokojniejsza jazda....
Mieszkam na wsi, a wiadomo jak to bywa w takim terenie. Czasem znienacka wypada trudna sytuacja. Jeśli kupię za swoje zarobione pieniądze to na pewno będę dbał i odejmę sobie aby autko było zadbane.......

Re: Cena

PostNapisane: 28 sty 2014 22:30:25
przez szymon.ha
To bierz tylko 2.0 powiedziałbym ewentualnie 2.4.

Re: Cena

PostNapisane: 29 sty 2014 06:53:13
przez bomba78
Mafijny007 napisał(a):Latem też korci żeby wyjechać na polne drogi i poszaleć lecz nie tak jak widzę na filmach offroad..... Będzie to spokojniejsza jazda....


pamiętaj błoto wciąga :))
jak pojedziesz zobaczy o czym mowie :)))
a ja polecam 2.4 long :)))