Strona 1 z 1

PEŁNA BLOKADA WSZYSTKICH DYFRÓW

PostNapisane: 18 sty 2013 14:35:19
przez pisu22
Czy spotkaliście się z autem w którym mozna zablokować jednocześnie przedni i tylny dyfer tak żeby wszystkie kola rownocześnie z tym samym momentem sie kręciły?

Re: PEŁNA BLOKADA WSZYSTKICH DYFRÓW

PostNapisane: 18 sty 2013 14:43:53
przez jrzeuski
Na każdym rajdzie takie da się znaleźć. Najczęściej Patrole i Gelendy (te mają w standardzie), ale do innych też są dostępne. Nawet Frotki takie bywają ;-)

Re: PEŁNA BLOKADA WSZYSTKICH DYFRÓW

PostNapisane: 21 sty 2013 12:53:45
przez pisu22
jrzeuski napisał(a):Na każdym rajdzie takie da się znaleźć. Najczęściej Patrole i Gelendy (te mają w standardzie), ale do innych też są dostępne. Nawet Frotki takie bywają ;-)

nie wiedzialem że frotki mogą mieć pełną blokadę tyłu i przodu.
to że tył z LSD to ok, ale pelna blokada tyłu bez motania to orginalne rozwiązanie opla?
a jak z przodu we frotach - też orginal czy motane?
w pewnych okolicznościach takie rozwiązanie jest super

Re: PEŁNA BLOKADA WSZYSTKICH DYFRÓW

PostNapisane: 21 sty 2013 13:07:43
przez jrzeuski
pisu22 napisał(a):nie wiedzialem że frotki mogą mieć pełną blokadę tyłu i przodu.
Fabrycznie nie miały. Do B są dostępne blokady ARB. Do A to tylko wymiana mostów albo spawanie satelit ;-)
w pewnych okolicznościach takie rozwiązanie jest super
Na te okoliczności lepsza jest wyciągarka ;-)

Re: PEŁNA BLOKADA WSZYSTKICH DYFRÓW

PostNapisane: 22 sty 2013 23:57:45
przez kaczmar20
Moje ukochane auto zostało tak wyposażone przez fabrykę :guns:
Obrazek
Obrazek