Strona 1 z 1

Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 09 gru 2012 11:38:17
przez Marcin D
Witam
Jako że już nie jest mi potrzebna długa frotka chciałbym sie od was dowiedzieć jake waszym zdaniem ma zalety oraz wady sporcik 2.0(mysle o zagazowanej).
Chciałbym sie także dowiedzieć czy jest to auto dobre do typowo turystycznych celów(więcej asfaltu niż terenu). Z czasem po zakupie pewnie bede ją sukcesywnie przerabiał(ciągle mi nie dają żyć silnik 2.0 DOHC 16V z Astry F GSi i mosty z troopera).

Jeśli źle umieściłem temat prosze o przeniesienie. Są to me pierwsze kroki w realizacji marzenia o własnej froci :)

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 09 gru 2012 13:54:23
przez broda
Wada gazownika 2.0 to napewno mały bagażnik. A tak ogólnie to znacznie lepiej sprawował mi się sport niz to czym teraz latam. Sport byl lepszy w terenie i mniej awaryjny od mojego longa.

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 09 gru 2012 16:01:26
przez FROTERKA
Marcin D napisał(a): wady sporcik 2.0

Ma swoje lata.

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 09 gru 2012 19:55:35
przez SKODA76
jak masz kaske za longa kup sobie jeepa cherokee 4,0 :D

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 09 gru 2012 20:29:30
przez adrianee36
sport 2.0 ma wiecej zalet niz wad, dlatego warto kupic :) , tanie czesci, banalnie proste naprawy, chyba najbardziej ekonomiczna wersja z wszystkich fronter jak ma dobra sekwencje, dobrze robi w terenie nawet na AT ;) ja polecam.

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 09 gru 2012 21:46:31
przez Marcin D
nigdy jeppa nie kupie :D

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 10 gru 2012 10:11:14
przez SKODA76
Niektórzy mówią że frota to też jeep

-- Dodano Pn 10 gru 2012 10:17:31 --

chciałbym mieć we frocie tylko ful tajma, parę kucy więcej i nic więcej bym nie motał

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 10 gru 2012 10:24:37
przez Marcin D
wiesz im więcej gratów tym więcej sie popsuć może :D a amerykany do zawodnych aut należą....

ok koniec off-topu

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 10 gru 2012 10:28:39
przez RudeBoy
akurat jeepy z lat frontery są proste w budowie jak cep.. taki XJ np...

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 10 gru 2012 16:38:23
przez Marcin D
jechałem jeepem i moc ma fajną ale ciasny w środku... nie dla mnie.. i te spalanie na poziomie Mercedesa Actrosa....

dobra dość o tym :offtopic: wracajcie do froty bo to jedyne poprawne auto na tymże forum :boss:

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 10 gru 2012 19:43:59
przez SKODA76
No to co do zalet sporta:
1. miejsca w środku dość (sam jeżdżę)
2.krótki łatwo zaparkować i zawrócić w lesie
3. jak coś się zepsuje to części nie za drogie
4. mało pali ( mnie teraz 16 l gazu
LUBIĘ NIM JEŹDZIĆ

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 14 gru 2012 23:04:28
przez adamf
No to co do zalet sporta:
1. miejsca w środku dość (sam jeżdżę)
2.krótki łatwo zaparkować i zawrócić w lesie
3. jak coś się zepsuje to części nie za drogie
4. mało pali ( mnie teraz 16 l gazu


chociaż taki krótki to on nie jest. Ostatnio obok mnie zaparkował Suzuki chyba Grand Vitara 5 drzwiowy. Jakiś z lat 90-tych. I był od sporta dłuższy o 6 cm. Normalnie aż zmierzyłem bo nie wierzyłem. Jego tylne koła i moje tylne koła dotykały krawężnika (auta zaparkowane były tyłem).
podpisuję się pod tym. Może jeszcze dodam.
5. Mieści się w garażu (jeszcze zostaje trochę miejsca żeby coś sięgnąć spod ściany)
6. Dobrze siedzi się w bagażniku i spija kawe z termosu w terenie. :)

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 15 gru 2012 00:24:13
przez mpl
...temat wałkowany chyba już pierdyliard razy.

Dla mnie gaz to bez sensu... a raczej butla z tyłu. Mam i mnie denerwuje... poza tym mało mocy... niby do turystyka się da i w jakiś tam tern też, ale trzeba piłować ostro - 6 lat jeżdżę i mi zawsze mało koników i momentu było... orka pod górkę na odcięciu, tam gdzie dieslami na 2 wyjeżdżali bez większego buta... no jak kto woli, ja zmieniam na coś mocniejszego, ale z bólem, nie mam weny na zmianę silnika i mostów - tak to by została :)

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 15 gru 2012 10:34:43
przez Marcin D
mpl no ja wiem że lubisz moc :) jechałem z Tobą i fakt fajne zwrotne i jak dla mnie wystarczająco idzie. Co do butli mam sprytny plan który według urzędu zajmującego sie legalizacją LPG jest w pełni zgodny z polskim prawem ponieważ butla nie będzie sie stykać z mostem ani wydechem,będzie osłonięta blachą i w ramie(w specjalnie skonstruowanej skrzynce przyspawanej do budy i ze wzmocnieniami idącymi od ramy) :)

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 15 gru 2012 10:38:34
przez RudeBoy
Marcin D napisał(a):w specjalnie skonstruowanej skrzynce przyspawanej do budy i ze wzmocnieniami idącymi od ramy) :)


hmm.. albo albo :roll:

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 15 gru 2012 13:22:31
przez mpl
RudeBoy napisał(a):
Marcin D napisał(a):w specjalnie skonstruowanej skrzynce przyspawanej do budy i ze wzmocnieniami idącymi od ramy) :)


hmm.. albo albo :roll:


e tam, jak będzie do budy i ramy to będzie wesoło :) chciałbym to zobaczyć... na jakimś oraniu

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 15 gru 2012 14:03:01
przez Marcin D
wzmocnienie przyspawane do ramy a na tym wzmocnieniu skrzynia z butlą będzie sie tylko opierać(nie będzie przyspawana do tych płaskowników i będzie to na gumowych poduchach aby blacha o blache nie tarła). a otwory montażowe do butli będą w stelażu samej skrzyni

Re: Wady i zalety frotki a sport 2.0

PostNapisane: 15 gru 2012 16:12:36
przez mpl
Marcin D napisał(a):wzmocnienie przyspawane do ramy a na tym wzmocnieniu skrzynia z butlą będzie sie tylko opierać(nie będzie przyspawana do tych płaskowników i będzie to na gumowych poduchach aby blacha o blache nie tarła). a otwory montażowe do butli będą w stelażu samej skrzyni



No ,no wszystko fajnie... może kup najpierw frotę...