przez jrzeuski » 15 lis 2009 15:25:20
To jest diesel, więc potrzebuje jedynie paliwa oraz kopa na rozpęd i będzie chodzić.
Najpierw sprawdź czy dochodzi paliwo do wtryskiwaczy poprzez popuszczenie śrub mocujących przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Przy kręceniu rozrusznikiem powinno spod śrub tryskać paliwo. Jeżeli tak jest, to znaczy, że obwód paliwowy jest sprawny przynajmniej na tyle, żeby silnik w ogóle pracował. Ten test nie wyklucza możliwości, że zatkany jest wtryskiwacz, ale trzeba cudu, żeby zapchać wszystkie 4 naraz. Silnik powinien odpalić, jeżeli przynajmniej 2 wtryskiwacze działają.
Jeżeli paliwo dochodzi, rozrusznik kręci a silnik nie odpala, to masz problem z samym paliwem albo z rozrządem. Rozrząd w silniku 2,5TDS jest w zasadzie niezniszczalny i nie wymaga serwisu, ale możesz zdjąć pokrywę zaworów i zobaczyć czy klawiatura pracuje przy kręceniu rozrusznikiem.
No mud, no funFrota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition
naprawy i motanie Frotek 
SMS/PW/email/czat.