Witamy ! |
---|
|
szymon.ha napisał(a):To nie ekologia tylko komfort, przy zmianie biegów szarpnięcie będzie mniejsze niż przy zwykłym kole.
ali napisał(a):szymon.ha napisał(a):To nie ekologia tylko komfort, przy zmianie biegów szarpnięcie będzie mniejsze niż przy zwykłym kole.
dokładnie, kto nie wieży powinien zobaczyć odpalone zimnie 2.8 z dwumasą i bez
jrzeuski napisał(a):Jak zabiłem swoją i zrobiłem sekcję zwłok, to nie znalazłem uszkodzeń z tytułu taplania. Nawet błota w środku nie było, ale może wypadło razem z tymi sprężynami, których brakowałoTo element czysto mechaniczny, woda nie zaszkodzi. Moją zepsuł moment obrotowy diesla a dokładnie to jazda na zbyt niskich obrotach po czarnym. Dwumasę oceniam jako pożyteczną część, choć ceny regeneracji czy nowych są absurdalne i nie widzę dla nich żadnego uzasadnienia. Ale dopóki używki są tanie i dostępne, to nie widzę sensu kombinowania jak się pozbyć dwumasy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości