Witamy ! |
---|
|
fanatyk napisał(a):POMOCY!!!!
fanatyk napisał(a):
p.s. ??!?!??! oooo zbieżność lokalizacji kojarzę te stokrotkę ze zdjęcia i motor ten sam
pora na lokalny spot !!!
fanatyk napisał(a):dzięki Odoll..
a to przyczyna nieprzespanych nocy :
zdrav iF!
p.s. ??!?!??! oooo zbieżność lokalizacji kojarzę te stokrotkę ze zdjęcia i motor ten sam
pora na lokalny spot !!!
To lepiej zostaw w spokoju. Bez tych osłon nic się nie stanie. Wymiana jest możliwa tylko po wyjęciu półosi z mostu i zdjęciu łożyska. Łatwe to nie jest i najczęściej kończy się jego zniszczeniem, bo pierścień, który je trzyma ciężko zbić i najlepiej zaatakować go palnikiem. A nowe łożysko to kilkaset złotych.grabo_s napisał(a):-odpadły obie osłony tarcz z tyłu
A to da się jakoś inaczej użytkować Frotę?szymon.ha napisał(a):albo jeździ i nie przejmuje drobnostkami póki się kula
szymon.ha napisał(a):Nagle się wszystko nie zepsuło, więc są dwie drogi do wyboru.
Naprawie się na bieżąco albo jeździ i nie przejmuje drobnostkami póki się kula
adam-wwy napisał(a):Nie tylko Ty masz takie problemy. U mnie napęd też stwarzał problemy, teraz mam luz w przednim zawieszeniu, ściąga w lewo, prawa strona ledwo hamuje, urwałem klamką w tylnych drzwiach, znika mi płyn chłodniczy... Słabe te autka są jeśli chodzi o awaryjność Mam porównanie i jeśli by zliczyć ilość przejechanych km i wydanych pieniędzy na naprawy to Frontera słabiutko wypada w takiej statystyce. Na codzień mam Vento 1.9D z przebiegiem 314kkm kupione miesiąc wcześniej niż Frontera i nie dołożyłem do niego nawet 1/4 tego co do niej, a na dzień dzisiejszy przejechałem nim ponad 6x tyle co Fronterą.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości