Strona 1 z 1

[A2.0]frota z silnikiem calibry(c20let)

PostNapisane: 03 sie 2009 23:30:12
przez frontera_fanatic
Mam taki problem jak jadę to jadę gdy np skręcam nacisnę sprzęgło to gaśnie :?: puszcze sprzęgło jak się toczy na zgaszonym silniku to załapie od razu co się dzieje

Re: frotka z silnikiem calibry 2.0 (c20let) gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 04 sie 2009 22:03:23
przez makar
masz w tym gaz?

Re: frotka z silnikiem calibry 2.0 (c20let) gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 04 sie 2009 22:12:46
przez Safek
Podobną sytuacje miałem w poprzednim samochodzie (e36) i uszkodzony był silniczek krokowy, może spróbuj go wyczyścić? Może pomóc.

Re: frotka z silnikiem calibry 2.0 (c20let) gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 04 sie 2009 23:11:37
przez frontera_fanatic
niemam lpg problem już znaleźiony przepustnica jest padnięta kolesie z warszatatu byli ostro zdziwieni tym silniczkiem co tam mam koszta naprawy 450zł wymiana przepustnicy na nową + regulacja żeby wszystko było idealnie tylko muszę czekać na przepustnice 2 tyg

Przekładka silnika

PostNapisane: 16 gru 2009 23:15:02
przez ijido
Zastanawia mnie ciekawa sprawa taka jak na przykład przekładka silnika.
Jeden ze znajomych dał takie hasło ze fajny jest silnik od Calibry 2.0 Turbo, bardzo mocny i dość odporny, a poza tym powinien pasować ze skrzynią. Zastanawiam się na ile jest w tym prawdy.
Ktoś ma doświadczenie w tym?

Re: frotka z silnikiem calibry 2.0 (c20let) gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 17 gru 2009 06:33:10
przez flowers
Calibra z turbo miała wydaje mi się 2,2 l :idea:

Re: frotka z silnikiem calibry 2.0 (c20let) gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 17 gru 2009 17:26:44
przez ijido
hmmm... nie zauważyłem tego tematu dziękuję za przeniesienie

2,2... hmm szczerze to nie oriętuję się
ale zastanawia mnie fakt jak się sprawuje taki silnik benzyna z turbo od calibry we frotce i na ile jest lepszy od standardowego 2,2 ecoteca (czy może nie jest lepszy)
i na ile pasuje do całej reszty (chodzi o ilość elementów do przeróbki)

Re: frotka z silnikiem calibry 2.0 (c20let) gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 20 gru 2009 17:53:09
przez iwan
Witam Silnik opla calibry , pojemność 2.0 (c20let) 204km silnik bardzo dobry , chłopaki z calibra team wyciągają z niego bez problemu 260km , trudno taki silnik dostać.

Re: frotka z silnikiem calibry 2.0 (c20let) gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 20 gru 2009 18:20:01
przez krynek
...a może 2.5 v6 benzyna też oplowski z omegi i chyba calibry powinien pasować; a ma chyba 170kM i dosyć spory moment i jest ich sporo.
pozdr

Re: frotka z silnikiem calibry 2.0 (c20let) gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 15 lis 2010 17:01:58
przez Fisiek1987
witam czy orietuje sie ktos czy silnik z calibry 2.0 16v pasuje do fronci a dokładniej czy pasuje silnik do skrzyni, moze ma ktos taki silnik zamontowany w swojej Fronci pozdrawiam :beer:

Re: frotka z silnikiem calibry 2.0 (c20let) gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 26 gru 2010 19:51:45
przez ILKU
Do skrzyni frontery z silnikiem 2,0 lub 2,2b pasują wszystkie 2,0 i V6 opla.
Do skrzyni 2,4b i 2,3DT pasują wszystkie CIHy opla czyli 2,4 , 2,6, 3,0 i 3,0 24V z omeg i senatorów.
Osobiście polecam Y32SE z omegi lub vectry. Bez większych modów 220KM i pasuje zamiast 2,0 lub 2,2.
Mam takowy w sintrze i bardzo fajnie to jeździ.

Re: frotka z silnikiem calibry 2.0 (c20let) gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 26 gru 2010 23:28:01
przez Arni
Czy założyciel tematu może wrzucić jakieś zdjęcia i szerszy opis tej przeróbki? I z kąd wytrzasnąłes c20let? To rodzynek....

Re: frotka z silnikiem calibry 2.0 (c20let) gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 27 gru 2010 08:18:14
przez ILKU
Proszę bardzo:
http://allegro.pl/silnik-coscast-opel-c20xe-c20let-astra-gsi-calibra-i1381966774.html
C20XE z głowicą coscast. Wymieniasz tłoki i masz C20LET. Jest mnóstwo części do tego. Wystarczy skompletować.

Re: frotka z silnikiem calibry 2.0 (c20let) gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 28 gru 2010 12:13:44
przez jar23
ILKU napisał(a):Do skrzyni frontery z silnikiem 2,0 lub 2,2b pasują wszystkie 2,0 i V6 opla.
Do skrzyni 2,4b i 2,3DT pasują wszystkie CIHy opla czyli 2,4 , 2,6, 3,0 i 3,0 24V z omeg i senatorów.
Osobiście polecam Y32SE z omegi lub vectry. Bez większych modów 220KM i pasuje zamiast 2,0 lub 2,2.
Mam takowy w sintrze i bardzo fajnie to jeździ.



ktos uzytkuje C20XE we Frotce??

troszke wysokoobrotowy silnik jak do terenowki ale moze ktos przerabial?
Mialem taki w "plaskaczu" i bardzo chwalilem



ogolnie kupilem 2,0 Sporta po to, aby cos wlozyc tam mocniejszego ale brakuje mi opini uzytkownikow takich autek ze SWAP'owanymi silnikami

Re: frotka z silnikiem calibry 2.0 (c20let) gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 28 gru 2010 22:28:56
przez Arni
ILKU napisał(a):Proszę bardzo:
http://allegro.pl/silnik-coscast-opel-c20xe-c20let-astra-gsi-calibra-i1381966774.html
C20XE z głowicą coscast. Wymieniasz tłoki i masz C20LET. Jest mnóstwo części do tego. Wystarczy skompletować.


Ale c20let to silnik z turbem, a c20xe turba nie posiada, wiec chyba nie tylko tłoki trzeba przełożyć. :?:

Re: [A2.0]frota z silnikiem calibry(c20let)

PostNapisane: 15 sty 2011 22:33:20
przez kwinto1971
Jest dużo różnic miedzy c20let a c20xe : http://www.moto.rzeszow.pl/uturbianie_s ... c20xe.html

Re: [A2.0]frota z silnikiem calibry(c20let)

PostNapisane: 16 sty 2011 12:49:50
przez Listek1212
Różnic wprawdzie jest dużo ale nie takie rzeczy ludzie robili :wink: Jak jeszcze posiadałem Vectre A to śledziłem trochę temat c20xe i c20let. Sam miałem zamiar swapu mojego x16sz na c20xe bądź c20let jednak koszty były jednak za duże i wsadziłem lekko podłubane c20ne. Przezbrojenie c20xe na c20let nie stanowi większego problemu, jednak trzeba sobie zadać pytanie czy warto. Jeśli już ktoś się zdecyduje na motanie to proponuje poszukać silnika z głowicą costcast'a od c20xe. Jest to naprawdę kuloodporna głowica i spokojnie wytrzyma nawet ok 500KM. Jako ciekawostkę można dodać, że to nic innego jak słynna głowica od COSSWORT'A w światku tuningowym znana jako COSSI :wink: Stąd jej już wręcz legendarna wytrzymałość :mrgreen:

SWAP 2.2 na 2.0 turbo

PostNapisane: 01 maja 2021 00:15:05
przez BARTUZI
Drodzy Grupowicze
Czy ktoś robil swap z 2.2 se na 2.0 turbo np.lel
Wymyśliłem sobie ze wsadzę silnik turbo czy ktoś to robił?
Pozdrawiam

Re: [A2.0]frota z silnikiem calibry(c20let)

PostNapisane: 27 cze 2021 21:03:39
przez Tomek(Astra)
Jeśli chodzi o Z20lel/leh/ler to wychodziły w Astrach i innych Oplach, często swapowane na miejsce C20ne i podobnych, więc, nie bez przeróbek, da się je wrzucić w każdego Opla. Sugeruję kupić zbitego dawcę, by mieć komplet, jakaś Astrę bądź Insygnię.