Miska przyszła!! Pucha też!! i smok...
Miska pasuje, jednak brakło 5mm żeby nie pasowała. Jak mierzyłem część pogłębioną to zapomniałem o zmierzeniu odległości od mocowania belki między wahaczami. I teraz miska jest 5mm od tego mocowania. Będzie trzeba podciąć to mocowanie.
Między miskę a drążek kierowniczy można włożyć palce i jeszcze jest trochę miejsca, czyli jest ok.
Nie wiem jak z mostem będzie, ale powinno być ok. Pewnie nie będzie i będzie haczyła grucha(mam złe przeczucia)
Miska wnętrzem trochę wadziła o blachę na dole silnika(tą zapobiegającą rozchlapywaniu oleju przez wał), blachę to podciąłem i będzie ok.
Rurkę do bagnetu trzeba będzie odpowiednio wyprofilować.
Niestety smok nie pasuje, ale trudno było go zrobić podając dane przez neta.
Trzeba będzie zrobić elastyczny. A blood mi to proponował...to teraz muszę i tak robić.
Pucha pasuje tylko ją połączyć z filtrem i kolektorem.
Kombinowałem też z wydechami. lewy to troche spawania i będzie. ale przy prawym okazało się że będzie haczył o skrzynie, a konkretnie o wypukłość na rozrusznik. Omega ma mniejszą tą wypukłość. Czyli trzeba pokombinować już od kolektora.
Przez ten smok i to że szukałem auta, nie wyrobiłem się do tej soboty. A dziś dostałem info że umówiony elektryk był gotowy na przyjazd w sobotę. Może uda się po świętach.
foty:
wtyczka czujnika i miejsce na wkręcenie rurki bagnetu
czujnik poziomu oleju i opiłki
widok od strony skrzyni
między miskę a drążek można włożyć palce i jest jeszcze trochę miejsca. Czyli jak w oryginalnej.
jak widać dużo miejsca nie ma... nie przemyślałem tego.