przemia napisał(a):brum napisał(a):...A swap zajmie więcej czasu bo silnik trzeba jeszcze z omegi wyjąć. Zresztą nie siedzę w garażu całymi dniami tylko po max 4h i robię powoli.
I jeszcze wyjdzie 500 rzeczy po drodze których nie przewidziałeś... wiem po sobie
Wiem. najważniejsze to żeby go wsadzić do Froty, wtedy będzie jako tako.
jrzeuski napisał(a):brum napisał(a):Zresztą te torx-y to
Wywal je i daj zwykłe z łbem sześciokątnym.
Tak zrobię.
-- Dodano Śr 10 paź 2012 11:24:43 --
I silnik wyjęty. Ogólnie nie planowałem tego dziś bo bardzo mi się nie chciało nic robić.
Na początku myślałem że nie wyjdzie, zacząłem podnosić a silnik nawet się nie ruszył tylko belki zaczęły się uginać. Ale zmieniłem położenie łańcucha i wyszedł gładko i równo.
A działanie wyciągarki ręcznej jest co najwyżej średnie, fakt że działa i się spisuje bardzo dobrze, ale to ciągłe przełączanie zapadki trochę wydłuża czas.
Teraz muszę ogarnąć ładnie komorę silnika, elektryka raczej zostanie tylko wytnę kable do czujników. Planuje jeszcze ścianę grodziową wyłożyć matami dźwiękochłonnymi.
-- Dodano Cz 11 paź 2012 11:34:07 --
Docisk zdjęty z mojego silnika. Jedną śrubę musiałem przecinakiem ścinać. już więcej nie popełnię tego błędu i nie przykręcę ponownie torx.
Tarcza ma grubość 8.5mm a do nitów jest 1.7mm, ile ma nowa?
Jak tarczą potrząsnę to delikatnie słychać sprężyny, to tak raczej średnio chyba?
Docisk okazał się taki sam jak w Vectrze B 2.6, różnica to tylko nity na krawędzi, mój ma jeden nit, a z VB są cztery. Ale to chyba jest do wyważenia?
chodzi o te co na zdjęciu.
-- Dodano Wt 16 paź 2012 19:24:50 --
Długo nie pisałem, ale powoli się robi, nie robię tylko w weekendy bo mam inne zajęcie.
Jutro wyjmuje silnik z Omegi. Już wszystko rozkręcone i rozłączone. Kanał zalany olejem ale to szczegół. Skrzynia wyjęta, prawie by mnie zaatakowała, ale się zahaczyła o auto...a że jest ciężka to mogło się źle skończyć.
I już więcej nie będę przykręcał ile się tylko da śrub, od łączenia skrzyni z silnikiem. W Omedze poszło sprawnie i bez jakiegoś siłowania się
Jutro okaże się czy wytrzyma hak w suficie. Bo silnik z Froty wyjmowałem w innym garażu.
-- Dodano Śr 17 paź 2012 20:19:19 --
Hak wytrzymał, silnik wyjęty, poszło bez problemu, wszystko co potrzebne już jest zdemontowane z Omegi.
Jutro trochę ogarnę silnik, muszę odkręcić koło zamachowe przykręcone na torx i jeszcze ktoś je obrobił trochę