przez mazurkas007 » 06 gru 2009 22:00:51
mysle, ze kolega powinien najpierw dowiedziec sie co to jest mechanizm roznicowy przedniej/tylnej osi, centralny mechanizm roznicowy, blokada przedniego/tylnego dyferencjalu, reduktor itp....
pozniej poczytac na forum jak dziala uklad 4x4 we frotce.
na koniec zapytac od nowa co i jak chce domontowac i gdzie zamontowac.
Bo kolega plata wszystko i myli nazwy i pojecia, i chyba tak do konca sam nie wie co chce, i do czego.
ps. ja mam blokade tylnego mostu ARB i kilka osob z podkarpackiej potwierdzi ze roznica jest ogromna, jesli jada razem dwa takie same auta, w jednym jest blokada w drugim nie ma.
tylko jeszcze raz, po co Ci to, do czego, aby jechac na weekend na polne drogi, to w zupelnosci standardowe 4x4 frotki wystarczy.
Ostatnio edytowano 06 gru 2009 22:04:40 przez
mazurkas007, łącznie edytowano 1 raz
była Frotka zmotka 3.2, będzie druga edycja 2.2
Podróże bez granic : Polska, Niemcy, Estonia, Litwa, Łotwa, Rosja, Rumunia, Mołdawia, Finlandia, Węgry, Włochy, Austria, Czechy, Słowacja, San Marino, Szwecja, Tajlandia, Malezja - tam byliśmy na kołach.