oposs napisał(a):Szarbia napisał(a):zaadoptowac tylny most GR? Jest dosc tani
Tani jest wtedy jesli zuzyty i bez blokady. Trzeba przerabiac mocowania sprezyn i drazkow. O instalacji zalaczania blokady i hamulca tez nie wspominam. O tym ze jest ciezszy i szerszy tez pewnie wiecie. Sugeruje zamowic ARB
ARB kosztuje 5k
Jesli wydamy 3k na uklad z GR to bedzie to jakas opcja.
Sam most z blokada kosztuje 1500zł, bez blokady to prawie nie wystepuje bo jest niesprzedawalny wtedy.
Przespawanie mocowan - bądź co bądź bardzo podobnych - to latwiejsza i mniej fachowa robota od ustawiania zazebienia a wiec powinno byc taniej.
O tym, ze most GR jest szerszy to nie wiedzialem bo Frota B ma szerszy kolego.
Ciezszy byc musi bo ma blokade choćby.
Instalacja przelaczania musi byc w obu przypadkach. Do GR mozna kupic uzywana.
Nie kierujmy sie emocjami tylko techniką.
EDIT:
Roznica w przelozeniach 4.61/4.57 jest mniejsza od 1 procenta
podczas, gdy np.
roznica pomiedzy nowa opona 31" a zuzyta opona 31" jest wieksza od 1 procenta.