Witamy ! |
---|
|
Krzykku napisał(a):przy blindowaniu świecą i ksenony i halogeny drogowe a jak przełączam na drogowe to już tylko halogeny.
zielaq napisał(a):jrzeuski
dobrze pisze. w każdym samochodzie w momencie gdy migasz długimi światła drogowe dołączają się do mijania. a w momencie gdy na 'stale włączasz' mijania gasną i palą się tylko drogowe.
jrzeuski napisał(a):zielaq napisał(a):jrzeuski
dobrze pisze. w każdym samochodzie w momencie gdy migasz długimi światła drogowe dołączają się do mijania. a w momencie gdy na 'stale włączasz' mijania gasną i palą się tylko drogowe.
To pokaż mi jak to jest fizycznie możliwe we Frocie. W realu (zrób fotkę, żeby było widać oba żarniki w H4) i na schemacie elektrycznym (zaznacz obwód kolorem). Jak Ci się uda masz u mnie duuuże
Krzykku napisał(a):Dzięki za poddanie pomysłu po weekendzie potestuję ten przekaźnik ale w takim razie będę potrzebował 2 sztuki po jednym na reflektor? A nie da się tego obejść inaczej? chodzi o to aby żarnik od mijania nie gasł po przełączeniu na drogowe i tyle wtedy ksenon będzie świecił do momentu wyłączenia świateł.
Wracając do ksenonu w miejsce H4 to ktoś kto twierdzi że nie świeci on lepiej to albo nie widział różnicy osobiście a jedynie słyszał od kolegi że kolegi szwagier słyszał od kolegi sąsiada albo wybrał jakiś badziew najtańszy...
Można jednak ustawić nieoryginalny ksenon tak aby nie oślepiał innych użytkowników.
Co do kwestii ksenonu jako opcji przeróbki to wiadomo mamy wszyscy prawo do swojego głosu i są tutaj jak w każdym innym temacie "zwolennicy" oraz "przeciwnicy" to normalnie ludzka rzecz (LPG w samochodzie też nie każdy chce mieć a jak nie ma to wtedy mówi że to gó...o jak i w kwestii ksenonu), nie lubię jedynie jak ktoś wbija do głowy usilnie coś czego nie widział drugiej osobie.
Wiejski tuning to rzecz gustu, nie świecę na niebiesko jak choinka po wybraniu palnika odpowiedniego koloru (ksenon nie oznacza od razu koloru atramentu który kojarzy się przeważnie z obniżanym plaskaczem i głośną muzyką) a jeśli ktoś twierdzi że wiocha to niech sobie oczy wypatruje do żarówek halogenowych - jego sprawa, widocznie ma złe skojarzenia a ja widzę przynajmniej czy nie rozjadę źle oświetlonego rowerzysty.
Krzykku napisał(a):A ja jednak wywaliłem te ksenonki z reflektorów po 2 dniach... dlaczego? bo jednak co by nie było, może i nie oślepiają ale faktycznie linia odcięcia światła jest rozmyta i są refleksy w obszarze cienia a to już dyskwalifikuje przynajmniej dla mnie takie rozwiązanie. Miałem kontrolę policji i ani nawet nie napomknęli coś o światłach ale gorąco mi się zrobiło... pierniczę nie będę się czaił. Tym co przesądziło o wywaleniu ksenonów jednak był fakt że jak ktoś nawet w Ciebie puknie to i tak jak dojrzą ksenony to będzie dym i wina po mojej stronie.
Zrobi się zatem jak pisał Kondi czyli ksenonki do halogenów i jest git.
Szacuneczek dla kolegów co pisali że to nie najlepszy pomysł... ale żal za dobrym oświeceniem jest, pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość