Strona 1 z 3

Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 04 mar 2009 00:13:07
przez ktoś
Cześć
Nadszedł czas na kolejny etap wtajemniczenia... 8)
Orientuje się któryś z sznownych kolegów czy do froci A da radę wcisnąć na tył blokadę ARB? Wszystko co sprzedawane opisywane jako że do B, ale Ci którzy zakłądali może się orientują czy jest taka szansa w A?
Zdrówko :D

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 04 mar 2009 01:23:42
przez dljm
do Froty A teoretycznie powinna pasować blokada RD-117 (ta sama co do Froci B)
tak przynajmniej wynika ze specyfikacji ARB dla Isuzu Rodeo z przed 99 roku
ale dla pewności potwierdź to u kogoś kto już coś takiego montował do A

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 04 mar 2009 06:54:21
przez ktoś
dzięki dljm
Obawiam się tylko że to ja przecieram tutaj trasę i chyba nie ma kogo o to pytać...no ale, jeżli ktoś montował ARB na tyle do froci A proszony jesto o natychmiastowe wyjście z cienia :mrgreen: Moje nstępne ptyanie - czy kompresory ARB podają jakieś specyficzne ciśnienie w specyficznych cyklach, czy blokada będzie też działałą z innymi które np. są w stanie tylko podac odp. ciśnienie?
P.S. Post pisany z komórki(chyba działa :wink: )

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 30 maja 2009 18:51:42
przez malylub52hv
witam koledzy zwracam się do was z zapyutaniem czy jest jakakolwiek możliwośc założenia blokady na tył do sporta A aha i czy to prawda że podobno można założyc na tył cały dyfer z blokadą od troopera i wszysko pasuje łącznie z przełożeniem z góry dzięki za pomoc :)

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 30 maja 2009 23:03:05
przez brum
Trooper nie występował z blokadą.

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 30 maja 2009 23:19:50
przez wikked
ktoś napisał(a):Obawiam się tylko że to ja przecieram tutaj trasę i chyba nie ma kogo o to pytać...no ale, jeżli ktoś montował ARB na tyle do froci A proszony jesto o natychmiastowe wyjście z cienia :mrgreen: Moje nstępne ptyanie - czy kompresory ARB podają jakieś specyficzne ciśnienie w specyficznych cyklach, czy blokada będzie też działałą z innymi które np. są w stanie tylko podac odp. ciśnienie?
P.S. Post pisany z komórki(chyba działa :wink: )

Ja temat osobiście przerabiam bo chcę zamontować ARB do przodu. Z tylu mam działające LSD i gość mi odradza bo szkoda kasy. Tył jest pancerny więc nic mu się nie stanie (DANA 44) natomiast przód jest lichy bo 2-satelitowy. Montując ARB na przód zyskuję 4- satelity, mam już Trooperowskie przeguby (po doświadczeniach na SIMEXach wiem że są ciężkie do urwania- mi się nie udało). Jeśli chodzi o kompresor to nie zamierzam kupować orginała bo jest drogi jak cholera tylko wrzucę coś tańszego a robotę i tak zrobi. Problem z kompresorem jest jeden- im dalej tym dłużej dopina ARBa. Z przodu nie ma jak go wsadzić. Rozwiązanie Darka jest moim zdaniem najlepsze (umieszczony w bagażniku) słychać kiedy pracuje i potencjalną nieszczelność wyłapiesz od razu (ciągła praca kompresora). Koszt ARBa na przód to 2500zł bez kompresora. Kompresor nie podaje ciśnienia w cyklach tylko ładuje powietrze do zapięcia mostu na sztywno więc każdy kompresor tu pasuje. Tak jak napisałem wcześniej tylko kwestia wydajności tu wchodzi w grę.

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 02 lut 2012 22:54:10
przez pawelskrodzki
Koledzy a próbował ktoś jeździc z zaspawanym mostem? Jest to wogóle wykonalne w Fronterze A dokładnie to Sport 2.0? A

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 02 lut 2012 23:28:54
przez brum
Z tyłu nikt nie próbował, bo nikt taki głupi nie jest.

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 03 lut 2012 22:39:45
przez adrianee36
W BMW e30 miałem na chwilke zaspawany most, i zakrety albo bokiem , albo wcale :D wiec w terenowce raczej spawanie tyłu sie nie sprawdzi.

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 03 lut 2012 22:46:42
przez pawelskrodzki
Suzuki samuraia są osoby które spawają i jeżdżą nawet są na alegro flansz które zastępują kosz ze satelitami i tam to wytrzymuje. Pytanie jak frota takie coś zniesie ?

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 04 lut 2012 08:12:28
przez jrzeuski
Tylko potem taki samuraj w teren jeździ na lawecie. We Frocie też nic się nie ukręci, ale przy próbie jeżdzenia po asfalcie bieżnik w oponach szybko zniknie.

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 12 mar 2012 01:04:24
przez Gruby
wikked, Napisałeś że koszt arb na przód to 2500pln masz jakiś namiar gdzie można kupić ją za tyle?

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 12 mar 2012 10:42:50
przez brum
Do A nie ma ARBa, trzeba mieć most z B.

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 12 mar 2012 11:02:11
przez brum
Do Troopera był przód/tył, do Froty też podejdą.

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 12 mar 2012 19:12:51
przez Gruby
brum napisał(a):Do A nie ma ARBa, trzeba mieć most z B.

No tak, ale ja mam mosty od B

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 12 mar 2012 23:20:38
przez brum
No to są blokady, jednak cena wg mnie nie zachwyca.

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 12 mar 2012 23:29:29
przez Gruby
brum napisał(a):No to są blokady, jednak cena wg mnie nie zachwyca.

wikked pisał że na przód 2500pln, dlatego pytam czy ma jakiś namiar, bo ja znalazłem min. za 3500pln.
2,5 klocka chyba bym odżałował i na lato kupie, ale 3,5k to już za dużo.

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 12 mar 2012 23:35:30
przez brum
Wg mnie lepiej kupić wyciągarke, no chyba że już masz.

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 12 mar 2012 23:40:40
przez Gruby
brum napisał(a):Wg mnie lepiej kupić wyciągarke, no chyba że już masz.

No właśnie nie mam, pieniądze odżałowane mam na wyciągarkę, ale chyba wole blokadę, następne kapcie będą 35'' a boje się że most od B tego nie wytrzyma.

Re: Blokada ARB Frota A

PostNapisane: 12 mar 2012 23:42:56
przez brum
Lepsza wyciągarka. Ciekawe jak wsadzisz 35", a jak już wsadzisz to ciekawe jak w terenie będziesz jeździł z silnikiem 2.0