Regulowany panhard do froty B

Mam tego liftu w sumie dość sporo jak na seryjne auto. Bo na aucie nie załadowanym tył jest podniesiony o 3,5". Przód 3" i ciut.
No i przy takim lifcie wyraźnie widać, że tylny most ucieka w prawo. Mam ochotę to poprawić.
Najprostsza opcja to rozciąć panharda, ustawić most równo i po przedłużeniu pospawać.
Jednak po załadowaniu auta na wakacje z 3,5" liftu zostanie pewno 2,5"
i znów się most przesunie. W związku z tym jak już motać to najlepiej by było zrobić panharda regulowanego.
Prosta sprawa - rzymska śruba i po temacie. Albo jeszcze prościej w jedną część wspawana szpilka a w drugą część szpilka się będzie wkręcać.
...ale...
We frocie B panhard jest z ceownika
W A jest rura i takiego by się fajnie dało zmotać.
Pytanie jest takie czy ktoś się orientuje czy panhard od A pomijając długość pasuje na punkty mocowania w B. Czyli czy pasuje na szpilkę na moście i wieżyczkę?
No i przy takim lifcie wyraźnie widać, że tylny most ucieka w prawo. Mam ochotę to poprawić.
Najprostsza opcja to rozciąć panharda, ustawić most równo i po przedłużeniu pospawać.
Jednak po załadowaniu auta na wakacje z 3,5" liftu zostanie pewno 2,5"

Prosta sprawa - rzymska śruba i po temacie. Albo jeszcze prościej w jedną część wspawana szpilka a w drugą część szpilka się będzie wkręcać.
...ale...
We frocie B panhard jest z ceownika

W A jest rura i takiego by się fajnie dało zmotać.
Pytanie jest takie czy ktoś się orientuje czy panhard od A pomijając długość pasuje na punkty mocowania w B. Czyli czy pasuje na szpilkę na moście i wieżyczkę?