Blokada przedniego mostu, przemyślenia

Witam. Niestety w miniona sobotę teren zweryfikował możliwości mojej frontery. Zabrakło blokady mostu przedniego. Jedne koło zaczęło mielić co uniemożliwiło wyjazd z przeszkody błotnej. jednym z kół udało mi się złapać twardego ale nic to już nie dało. Zacząłem nad tym poważnie myśleć i projektować. Ale czy według was ma to sens. Niestety na ARB mnie nie stać no i frota nie jest autem w które warto inwestować 4tys. Ale! tak sobie myślę nad montażem elektrozaworów lub mechanicznych na układzie hamulcowym. Myślę sobie ze gdybym hamulcem roboczym zablokował tylko to koło które się obraca to cały moment obrotowy został by przekazany na koło które ma przyczepność. Układ nie jest trudny w wykonaniu wiec pytanie czy ma to sens? moja frota ma pompkę 2 sekcyjna. przednie koła maja zasilanie każde z osobna tył jest na jednym przewodzie i pod autem rozdzielacz. Myślę nad zamontowaniem 3 zaworów wysokociśnieniowych odcinających dopływ płynu na zacisk. kiedy lewe przednie koło w przeszkodzie mieli odcinam dopływ na tył i przednie prawe. Lewa noga naciskam hamulec a prawa dodaje gazu. Poprzez zblokowanie przedniego lewego pozostałe 3 idą w robotę. Lewe i tak mieli wiec nie będzie hamować pojazdu zresztą w każdej chwili możemy odpuścić hamulec i jedziemy na czterech. Koszt wykonania jakieś 400 max 500zł mogę to zrobić całkiem mechaniczne sterowane z kabiny za pomocą małych dźwigienek jakie występują w motocyklach gaźnikowych od ssania np Suzuki lub zrobić układ elektroniczny gdyż jestem elektronikiem. Mechaniczne pewniejsze i dają możliwość regulowania siły płynu na poszczególne koło. Elektrozawory maja tylko możliwość zamknięcia lub otwarcia. CO o tym szanowne grono myśli?
-- Dodano 14 kwi 2014 13:08:14 --
Zresztą po co motać. Przecie można wykorzystać każdą pompę ABS i wyprowadzić sterowanie zaworów z niej. Stare pompy się do tego nadają idealnie. Bo to po 2000r już są hybrydowe zalewane w żelu.
-- Dodano 14 kwi 2014 13:08:14 --
Zresztą po co motać. Przecie można wykorzystać każdą pompę ABS i wyprowadzić sterowanie zaworów z niej. Stare pompy się do tego nadają idealnie. Bo to po 2000r już są hybrydowe zalewane w żelu.